U čemu leži snaga lepote

Moda i lepota 27. dec 202108:37 > 13:37
Foto: Shutterstock

Napokon svet su zapljusnule akcije i inicijative pojedinih modnih i kozmetičkih brendova koje za cilj nemaju samo prodaju proizvoda već i lepšu, bolju stvarnost svih nas. Ako pođemo od premise da lepota počinje iznutra, onda će nam svaka misija koja snagu lepote koristi za transformaciju života žena na bolje, biti pravi putokaz.

Da li kada donosite odluku čime ćete sebe častiti i kom ćete brendu pokloniti svoje poverenje razmišljate samo o ceni i kvalitetu proizvoda? Ili hajde da to pitanje postavimo malo drugačije. Ako biste pred sobom imali dva sredstva za negu sa istom cenom, slična po kvalitetu, da li biste izabrali brend koji podstiče na pozitivne promene i koji svojim akcijama pomaže u konkretnim stvarima ili onaj drugi koji za cilj ima samo profit?

Prava lepota čini ono što je ispravno. Preobražava život. Stvara bolje sutra. Lepota služi i tome da stavi hranu na sto, kao i maskaru na trepavice. Lepota je osnaživanje.

Avon se već više od 135 godina bavi lepotom na drugačiji način. Zalaže se za rodnu ravnopravnost, osluškuje potrebe žena, glasno govori o problemima i podstiče pozitivne promene. Avon se zalaže za ekonomsko osnaživanje žena, za bezbedan i zdrav život, kao i da najbolje inovacije u lepoti budu dostupna svima, a ne samo odabranima.

Od 1886. godine se bavi lepotom na drugačiji način, a sada slave dve decenije od kako su uspešno počeli da posluju i u Srbiji. Od 2004. do danas su samo u Srbiji prikupili i donirali oko 800.000 dolara u okviru ,,Akcije za borbu protiv raka dojke’’ i ,,Reci NE nasilju nad ženama’’. U svetu Avon je prikupio i donirao milijardu dolara za borbu protiv raka dojke. Spajajući lepotu sa naučnim inovacijama u svim linijama i proizvodima stvaraju proizvode koji prate, ali i postavljaju trendove, a svojim kupcima istovremeno pružaju sve što im je potrebno za svakodnevnu negu.

Ukoliko ste se pitali kako svojim potrošačkim navikama možete doprineti zaceljenju naše planete, svoje poverenje i novac poklonićete brendu koji smanjuje uticaj na okolinu, koji ne testira svoje proizvode na životinjama i već dugi niz godina reciklira globalno.

I kada bismo vam sada postavili pitanje s početka, koji bi bio vaš odgovor? Tako smo i mislili.

***

Bonus video: Kako da nanesete bronzer, a kako rumenilo

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram