Svake godine globalni modni pretraživač Lyst analizira na stotine hiljada pretraga po različitim šoping sajtovima i donosi nam vesti o najvećim modnim trendovima širom sveta.
Kako bi pronašla najpopularnije proizvode na svetu, Lystova formula filtrira više od osam miliona artikala prema količini spominjanja na društvenim mrežama, pretraživanja, pregleda stranica, interakcija i prodaje u hiljama online prodavnica, prenosi T portal.
Drugi kvartal zaredom, kako ističe Lyst, modna kuća Balenciaga zadržala je svoju poziciju najpoželjnijeg brenda na svetu, a u prilog tome dovoljno govori činjenica da je u poslednja tri meseca njena Neo Classic torba postala najpoželjniji komad u kategoriji ženske mode.
Među najpopularnijim proizvodima u ovom tromesečju su i Pradin šešir Re-Nylon, štepana jakna Frankie Shopa i balaklava s potpisom Miu Miu.
***
Bonus video: Pravilno feniranje
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: