Fit sa Zadovoljnom: Tri brze vežbe za ravan stomak

Podeli:
vežbe za ruke
Grafika: Slađana Đermanović/Zadovoljna.rs

Fitnes trener Nikola Krgić za portal Zadovoljna.rs daje grupe vežbi uz koje ćete biti tip-top za lepršave haljine i bikini za leto pred nama. Isprobajte set od tri vežbe za ravan stomak.

Vežbe za stomak

Nikola Krgić za portal Zadovoljna.rs kaže da vežbe za stomak možete da radite i na početku i na kraju treninga, kako vam najviše odgovara, a kako da ih pravilno izvedete, pogledajte u videu ispod.

Kratke kontrakcije

Zauzmite ležeći položaj sa savijenim nogama u kolenu oslonjenim na pod.

Oslonite ruke na butine (ako su vam slabi trbušni mišići, previše ćete vući vrat, pa možete napraviti dodatnu štetu), pa odvojte ramena od strunjače taman toliko da vam prsti pređu kolena.

Disanje je jako bitno – udahnite, a tokom kontrakcije (podizanja) ide izdah.

Odradite tri serije od 15 do 20 puta.

Trbušnjaci sa podignutim nogama

Zauzmite ležeći položaj sa odignutim nogama savijenim u kolenu.

Ruke su iza glave. Podignite se kroz aktivaciju stomaka i probajte da dodirnete pete.

Obratite pažnju na disanje i odradite tri serije od 12 do 15 puta.

Plank

Početni položaj za ovaj izdržaj je na strunjači, a pozicija je kao za muški sklek, samo ste oslonjeni na podlaktice.

Trudite se da vam karlica ne propada, ali da ne ide previše visoko u odnosu na ramena.

Probajte tri serije po 20 do 30 sekundi za početak.

„Ovo je sjajna izolaciona vežba za ceo core, a trenutni svetski rekord za žene u planku je četiri sata i 19 minuta. To jeste ekstremno, ali 30 sekundi u treningu zaista ima dosta benefita“, kaže Nikola.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram