Lindex događajem obeležio 10 godina u borbi protiv raka dojke

Foto: Lindex/Promo

Desetu godinu zaredom, Triple Jump Group sa brendom Lindex predstavlja Pink kampanju, koja ove godine nosi snažan i emotivan slogan "Niko nije od kamena – pregledaj se." Ova kampanja ističe važnost ranog otkrivanja raka dojke i kontinuirane podrške ženama u borbi protiv ove bolesti. Već čitavu deceniju, Lindex se udružuje sa ženama u misiji podizanja svesti o značaju redovnih pregleda i prevenciji.

Pod sloganom ’’Niko nije od kamena – pregledaj se’’, simbolično 1. oktobra, održan je događaj u impozantnoj rezidenciji Ambasade Švedske.

Foto: Lindex/Promo

Tom prilikom, zvanice su imale priliku da se ujedine, povežu i razmene različita znanja i iskustva na ovu temu. Prisutne su prvo pozdravile ambasadorka Švedske, Charlotte Sammelin i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Foto: Lindex/Promo
Foto: Lindex/Promo

Na panelu su učestvovale i Martina Wake, Business Controller Franchise u Lindexu, i Vesna Bondžić, osnivačica i predsednica Ženskog centra Milica.

Foto: Lindex/Promo

Tokom razgovora, posebno je istaknuta ključna uloga Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije u dijagnostikovanju i lečenju raka dojke, a Lindex sa ponosom podržava rad Instituta kroz donacije i saradnju već punih deset godina. Više od 120.000 evra prikupljeno je za poboljšanje uslova lečenja i nabavku medicinske opreme, što direktno doprinosi poboljšanju zdravstvene zaštite za pacijentkinje širom Srbije. Kao i proteklih godina, 10% prihoda od prodaje Lindex asortimana za žene u periodu od 1. do 14. oktobra biće donirano Institutu.

Rano otkrivanje spašava živote

Foto: Lindex/Promo

Kampanja se ove godine posebno fokusira na podsticanje žena da redovno obavljaju preventivne preglede, jer rano otkrivanje raka dojke značajno povećava šanse za uspešan oporavak.

Foto: Lindex/Promo

Slogan „Niko nije od kamena“ podseća nas da, bez obzira na snagu, zdravlje ne treba prepustiti slučaju – redovni pregledi su ključni.

Podrška i osnaživanje zajednice

Foto: Lindex/Promo

Borba protiv raka dojke nije samo fizički, već i emocionalni izazov. Lindex, kroz svoju Pink kampanju, nastavlja da podržava žene koje se suočavaju sa ovom bolešću, naglašavajući važnost zajedništva i međusobne podrške.

Zajedno nastavljamo borbu

Foto: Lindex/Promo

Svake godine, Lindex Pink kampanja doprinosi podizanju kvaliteta života obolelih žena, podstiče na prevenciju i ukazuje na značaj rane dijagnoze. Tokom događaja u rezidenciji Ambasade Švedske, uvažene zvanice su nakon panela uživale u koktelu i ispisivale poruke obolelim ženama na drvetu želja, pružajući im simboličku podršku.

Foto: Lindex/Promo

One su naše heroine i izvor inspiracije. Sa sloganom „Niko nije od kamena – pregledaj se,“ ove godine pozivamo sve da se priključe ovoj plemenitoj misiji, jer zajedno možemo napraviti razliku.

Foto: Lindex/Promo

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram