Trik uz koji ćete zaspati za nekoliko minuta

Podeli:
Nesanica, poremećaj sna, insomnija
Foto: Shutterstock

Nesanica mnogima stvara probleme. Ona ima razne zdravstvene i emocionalne uzroke, a najčešće je povezana sa stresom. Ako i vi imate problema sa spavanjem tj. ne možete utonuti u san, isprobajte jednu jednostavnu metodu disanja koja će vam pomoći da umirite misli i naspavate se.

Prema rečima stručnjaka, metoda disanja 4-7-8 temelji se na načlima meditacije i garantuje da ćete zaspati za nekoliko minuta, piše zadovoljna.hr.

Kada legnete u krevet…

1. Mirno udišite vazduh kroz nos u trajanju od 4 sekunde.
2. Zadržite dah u trajanju od 7 sekundi.
3. Izdahnite polako kroz usta u trajanju od 8 sekundi.

ZAŠTO OVA METODA DISANJA FUNKCIONIŠE?

Prilikom osećaja teskobe ili stresa raste količina adrenalina u organizmu, a disanje postaje brzo i vrlo plitko. Ova vežba djeluje poput sedativa jer ciljano usporava disanje i rad srca, te vas opušta u vrlo kratkom vremenskom periodu.

Metodu 4-7-8 istraživao je i harvardski lekar Endru Vejl koji je otkrio da je već vekovima praktikuju indijskih jogiji. Oni je koriste tokom meditacije kako bi postigli stanje potpune opuštenosti.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram