Pet najboljih srpskih influenserki su uspele da izgrade pravo bogatstvo i pokazale da žene i te kako razumeju biznis.
Influens spada u jedan od od najunosnijih poslova današnjice, a čini celokupan krug u kom svi dobijaju. Bilo da su modni ili food influenseri, travel ili lajf, od onih najuticajnijih zaista možemo da izvučemo odlične preporuke, recepte, modne savete i poneke životne trikove, što vodi ka njihovoj saradnji sa različitim brendovima.
Ovaj moderan marketing neminovno ide u korak sa potrebama savremenih ljudi – da je brzo, lako, zabavno i uvek pristupačno. Tako njihove objave ili priče na Instagramu možemo da pregledamo uz kafu – jer ko danas ima vremena da čita recenzije, istražuje novitete? A reklame odavno niko ne gleda.
Ova društvena promena doprinela je da na društvenim mrežama ispliva nekolicina influenserki, koje su svojim pristupom kupile široke mase, ali i na taj način sebi obezbedili veliki uspeh i zaradu koja se meri u milionima.
Dunja Jovanić
Dunja spada u takozvani stari kov influenserki. Jedna je od prvih koja je zaplivala ovim vodama, a uz njenu neposrednost, spontanost i činjenicu da deli životne aspekte sa kojima svi možemo da se poistovetimo, njen influens dolazi toliko suptilno, a efektno, da ne znate ni kad ni kako, ali već imate u svom ormaru ili kupatilu ono što vam je ona predstavila.
Ona je svoju karijeru počela skromno, a prvu isplatu od 150 evra je čekala čak dve godine. Ipak, rad i upornost su se isplatili i prema stranici Buzzlearn.com, Dunja danas teži do nekoliko miliona dolara.
Lea Stanković
Lea spada u jednu od najmlađih influenserki, ipak, njen Instagram nalog broji 791 hiljadu pratilaca. Ona je prevashodno započela karijeru na YouTube kanalu, a zatim su došle i ostale društvene mreže. A upravo prema navodima Youtube kanala, Leina zarada varira od 141 hiljade dolara do 826 hiljada.
Ona je neke od prvih veština stekla još sa 6 godina, kada je počela da se bavi glumom i modelingom. Danas sarađuje se brendovima poput La Roche Posey, Pantene, Pepsi…
Tamara Kalinić
Tamara spada u najbolje svetske influenserke, iako je poreklom iz Novog Sada. Ona je počela da gradi karijeru kao studentkinja farmacije, dok je živela u Londonu, a beauty i modne savete je delila na svom sajtu Glam and Glitter. Danas sarađuje sa nekim od najluksuznijih svetskih brendova, popur brenda Skims koji potpisuje Kim Kardašijan, ili luksuznom markom sata Audemars Piguet.
Ona je takođe prvobitno započela karijeru na YouTube kanalu, a njena težina se procenjuje na iznos do pet miliona evra.
Ena Čubrilo
Novosađanka Ena Čubrilo, poznatija kao Ena Luna, važi za jednu od najboljih domaćih influenserki. Ona je od pozicije ekonomiste pre par godina otvorila YouTube kanal, a vremenom je postala i jedna o najznačajnijih modnih influenserki.
Pored mnogoborjnijih saradnji i činjenice da Ena čini influens vrlo lakim, pa takođe svaka njena preporuka više deluje kao savet najbolje drugarice, većina proizvoda koji se nađu na njenim postovima, završe i u našim domovima.
Kruna njene karijere je to što gostuje na Nedeljama mode u Milanu i Parizu, rame uz rame sa najvećim imenima iz modnog sveta.
Navodi njenog YouTube kanalu kažu da njena novčana vrednost prek ove mreže iznosi 13.2 hiljade do 79.1 hiljade dolara.
Anastasija Đurić
„Ostavila sam jedan posao da bih se bavila društvenim mrežama i za godinu dana moja zarada je premašila platu koju sam imala“, ispričala je Anastasija jednom prilikom.
Ona je takođe pre nekoliko godina posao od 9 do 5 zamenila influensom, pokrenuviši blog „Stasha fashion“, a danas su njeni nalozi dopunjeni putovanjima i savetima za mame, a bila je i jedna o onih koji se zalažu za dojenje.
Prema stranici IdolNetworth.com, Anastasijina novčana vrednost iznosi do nekoliko miliona evra.
Pratite nas i na društvenim mrežama: