U utorak je novinar i pisac Njujork Tajmsa, Kajl Bjukenen, objavio svoju debitantsku knjigu "Krv, znoj i hrom: divlja i istinita priča o 'Pobesnelom Maksu: Put besa'”. Ta knjiga iscrpno opisuje kako režiser Džordž Miler stvorio film, ali i rat koji su na setu vodile glumačke zvezde Šarliz Teron i Tom Hardi.
Neki od najsočnijih pasusa Bjukenenove knjige govore o produkciji filma, koja je trajala devet meseci u namibijskoj pustinji i Južnoj Africi.
Glumačka ekipa mu je ispričala kako su se osećali izuzetno izolovano i ponekad frustrirano zbog Milerovih metoda. Često bi snimali bez scenarija i samo po nekoliko sekundi, što znači da glumci retko mogu da odigraju scenu u potpunosti.
Ponekad su snimali 14 sati i na kraju imali samo 30 sekundi upotrebljivog materijala za dan.
“It Was Horrible”: Inside Charlize Theron and Tom Hardy’s Mad Max War
— H95 (@Hannibal95) February 22, 2022
In an excerpt from Kyle Buchanan’s Blood, Sweat & Chrome: The Wild and True Story of Mad Max: Fury Road, cast and crew recall the feud that nearly derailed the Oscar-winning film.https://t.co/deE51u9Dc7
„Bilo je teško gledati Toma (Hardija). Zaista je imao trenutke frustracije, besa. Šarliz takođe, ali osećam da je on taj koji je zaista najviše omalovažavao Džordža, i to je bilo mučno za videti“, ispričala je piscu Zoe Kravic.
Hardi i Teron su se takođe sukobljavali različitim glumačkim stilovima. Tom je želeo eksperimentalni pristup, a Šarliz je želela da se ekipa što pre vrati kući.
"[Tom Hardy & Charlize Theron] didn’t want to touch each other, they didn’t want to look at each other, they wouldn’t face each other if the camera wasn’t actively rolling"
— Alexandre Hervaud (@AlexHervaud) February 23, 2022
Hâte de lire ce livre, une oral history de la production chaotique du grand Fury Road🔥 https://t.co/K8Xr1a3l0m pic.twitter.com/8oan8TYv4n
Tenzije su eksplodirale jednog dana kada se Hardi pojavio sa tri sata zakašnjenja. Teron i kolege iz glumačke ekipe čekali su potpuno našminkani i kostimirani, kada je ušetao na set.
Ona je počela da psuje Hardija, zahtevajući da bude kažnjen sa „sto hiljada dolara za svaki minut kojim je zadržao ekipu“.
„Nasrnuo je na nju i rekao: ‘Šta si mi rekla?’“, priseća se kamerman Mark Goelniht.
„Bio je prilično agresivan. Ona se zaista osećala ugroženo, i to je bila prekretnica, jer je tada rekla: ‘Želim nekoga kao obezbeđenje’. Tada je imala producenta koji je bio određen da bude sa njom sve vreme“, dodao je.
„Došlo je do trenutka u kom je nekako izmaklo kontroli, i postojao je osećaj da bi slanje žene producenta moglo da ublaži nešto od toga. Ono što sam osećala da je stav Daga (producenta) je samo: ‘Pa, jebi ga’. Samo ću to reći. Bio je to čovek koji je drugom muškarcu oprostio loše ponašanje i nisam se osećala bezbedno“, rekla je Šarliz Teron.
Producentkinja Deniz Di Novi pomogla je u posredovanju u nekim sukobima, a glumci su na kraju dostigli nivo razumevanja.
Hardi insistira u knjizi da nije mogao da maltretira Teron.
„Šarliz je intenzivna žena. Veoma intenzivna, zapravo. Na dobar način. Mislim, pogledajte je u ‘Čudovištu’ – to nije neko ko šeta parkom. Ne prizivate tu vrstu autentičnosti, a da ne donosite ogromno bogatstvo umetničkih sposobnosti. Ona je veoma ozbiljna glumica. Ne vidim zašto bi me se ona ikada plašila ili se na bilo koji način osećala uplašeno. Mislim da je to bila gomila gluposti.“
***
Bonus video: Šajlo Džoli Pit – Ćerka Anđeline Džoli je najslobodnije dete Holivuda
Pratite nas i na društvenim mrežama: