Doduše, imaju skupocenu kopču...
Birkenstok modni brend neodoljivo podseća na kućne papuče koje svi toliko volimo, a sada se udružio sa poznatim Manolo Blahnikom u pokušaju da malo začini svoj proizvod.
Da li je trebalo da sarađuju na novoj obući koja se teško bori da spoji svoje različite stilove? Mnogi kažu da ne. Ali jesu li? Da.
Birkenstock je unajmio Blahnika da džezira svoj ženski asortiman. Rezultati ovog ludog eksperimenta uključuju ciklama i kraljevsko plavu baršunastu interpretaciju klasičnog modela iz Arizone, te novu verziju crnih kožnih cipela Boston, prenosi ultra.ba.
Međutim, pitanje je ko bi nosio ovaj komad.
Ako želiš da nosiš Manolo Blahnik, verovatno nećeš želeti par Birkenstocksa, a ako voliš Birkenstocks, nećeš hteti da potrošiš 50.000 dinara na novi par ne tako primamljivog izgleda sa svetlucavom kopčom, kad možeš da kupiš neke od naših brendova koje svi volimo i često leti nosimo i po kući ili u neobaveznoj šetnji.
Ali to ne znači da cela stvar nije zanimljiva.
Novi asortiman izgleda kao Blahnikov ustupak lokdaunu.
Baš kao što je rad od kuće doveo do toga da se mnoge kompanije za formalnu odeću okrenu džemperima i helankama, kovid je sigurno napravio promene u industriji luksuzne obuće.
Uprkos svom utilitarnom poreklu, Birkenstock je sada takođe luksuzni brend. Prošle godine kompaniju je kupio investicioni fond u delimičnom vlasništvu luksuznog francuskog konglomerata LVMH, koji je okuplja Louis Vuitton, Dom Pérignon, Bulgari i bezbroj drugih.
Dakle, možda je ovo pokušaj LVMH-a da povuče Birkenstock u liniju s ostatkom svoje luksuzne linije. Možda ćemo sledeće videti Birkenstocks sa štiklama od 20 cm.
***
Bonus video: Trikovi za punđu
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: