Od početka pandemije gomila influensera je izgubila poslove. Zbog prestanka rada mnogih firmi, brendova i kozmetičkih kuća, ali i neizvesne ekonomske situacije u kojoj su raskinuti mnogi ugovori, influenseri su ostali kratkih rukava.
Jedna od njih je preživela i uspela da tokom kućne izolacije nabaci i novog klijenta.
Kjara Feranji, italijanska blogerka i influenserka, koja godišnje zaradi osam miliona dolara, je igrala pametno i uspela je da se održi na površini.
Influenseri i blogeri mogu da zaborave na plaže s belim peskom u egzotičnim krajevima sveta, pijuckanje šampanjca u mondenskim restoranima i poziranje u štiklama od 12 centimetra u cipelama poznatih dizajnera. Čak i nakon popuštanja mera zbog koronavirusa, posla za njih i dalje nema i mnogi su primorani da se bace u potragu za „pravim poslovima“. Vodeći marketinški stratezi su predvideli da će cela 2020. biti najgora godina za influensere iz celog sveta.
Britanski Guardian je u jednom od svojih tekstova pisao da se jedan post influensera koji ima milion pratilaca na društvenim mrežama plaća oko 10.000 dolara. Ipak, teško je reklamirati Valentino haljinu na Instagramu ako ta ista haljina sedi na kauču.
Kjara Feranji je shvatila na vreme šta treba da postavlja na mreže. Na samom početku pandemije ona je fokus preusmerila sa glamura na „devojku iz susedstva“.
„Danas i ti možeš biti Kjara Feranji“, poručuje u svom videu iz karantina i prikazuje svoj realan život. Zatvorena u kuću 50 dana Kjara je vreme provodila kao „sav običan svet“ – kuvala je, igrala se sa sinom, svađala i mirila sa suprugom. Nije se folirala da je sve u redu, povremeno je i plakala. Jedva je čekala da izađe iz kuće, baš kao i njeni obožavaoci. Idealizacija, filteri i foliranje u ovom trenutku više ne igraju nikakvu ulogu i Kjara je to na vreme shvatila. Njeni obožavaoci su bili zahvalni što ih je podsećala da će se kriza završiti.
Usred pandemije i teške situacije u Italiji, ona je sklopila ugovor za sportskim brendom Champion i po kući je nosila njihove trenerke i majice, u izolaciji je jela keks čiji proizvođač joj je takođe platio, a onda je osnovala i prikupljanje novca za pomoć naučnicima iz Italije koji se bore protiv koronavirusa. Tako je pokazala i da je društveno odgovorna.
Niko ne zna da li je sve što je ova 30-godišnjakinja iz Kremone radila tokom pandemije bilo iskreno, ali je činjenica da ljudi veruju da jeste i to je upravo umeće koje je Kjaru izdvojilo od ostalih koji žive od društvenih mreža.
Kjara je postala poznata zahvaljujući svom blogu „The Blonde Salad“ koji je vremnom prerastao u pravi lajfstajl magazin i onlajn šop. Na Instagramu danas je prati 20 miliona ljudi.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: