„Pazite čime vam se dete igra u kadi da ne prođete kao mi“

Podeli:
igračke za kupanje
Foto: Facebook/Eden Strong - No Shame

Maleni Bejlor igrao se u kadi s igračkama i, iako je njegova mama, spisateljica i novinarka, redovno čistila te igračke, on je dobio ozbiljnu infekciju oka i skoro oslepeo.

Eden Strong, majka troje dece, objasnila je nedavno kako je i ranije bila svesna koliko se lako buđ nakuplja u igračkama za kupanje i uvek bi istiskivala vodu nakon svakog kupanja. Eden je u svojoj objavi napisala:

**WARNING**So I learned a thing. And I’ve sat on it for a couple months because the pictures are so gross that I…

Posted by Eden Strong – No Shame on Понедељак, 21. септембар 2020.

‘Videla sam da su neke majke presekle igračke i otkrile veliku količinu buđi u njima. Zato sam ih istiskivala nakon svake kupke, čistila ih svakih nekoliko nedelja rastvorom izbeljivača, držala ih na svetlu i redovno tražila buđ’, piše britanski San.

Ali uprkos tome što ih je tretirala izbeljivačem, Eden nije znala da se bakterije i dalje mogu razmnožavati unutar igračaka jer su retko sasvim suve. Ranije ove godine dadilja je rekla Eden da je njen sin Bejlor ušpricao vodu u oko iz jedne od igračaka za kupanje. U početku mama nije paničila jer mu je oko bilo samo malo crveno i nije mogla da vidi buđ u igračkama.

„Mislila sam da je to jednostavno iziritirano vodom ili možda pritiskom od vode, pa nisam mnogo razmišljala o tome“, nastavila je ona.

Do te večeri Bejlorovo oko je postalo primetno još crvenije, pa ga je Edenin suprug odveo u bolnicu jer su se plašili da mu se razvio konjunktivitis.

„Lekar se složio, a ja sam osetila olakšanje jer sam bila tako pažljiva. Dobio je prvu dozu kapi za oči, a budući da sam se već ponosila svojom pažnjom, odlučila sam da mu dam dodatnu dozu usred noći samo da bih bila sigurna da će se osećati bolje do jutra“, napisala je Eden.

Ali tokom noći Bejlorovo oko je bilo mnogo gore.

„Nisam očekivala da ću ga pronaći u krevetiću s okom dvostruko većim nego što je bilo pre nego što je legao u krevet, a crvenilo mu se širilo niz obraz. Odmah sam se zapitala ima li možda celulitis, pa smo ubrzo krenuli u hitnu pomoć. Tamo se jedan lekar još jednom složio s mojom dijagnozom i napisao mu recept za oralne antibiotike, koji smo mu dali u 02:30″, dodaje Eden.

Međutim, u šest sati ujutro Bejlorovo oko je toliko oteklo da nije mogao ni da ga zatvori, a prestravljeni roditelji su ga vratili u bolnicu. U strahu da će njen sin izgubiti oko, Eden je napisala:

‘Oko mu je bilo toliko natečeno da mu je beonjača izbijala između kapka, a zenica mu je bila zaklonjena’. Bio je vruć na dodir, a provera temperature pokazala je da ima jaku groznicu“, opisala je Eden.

Kada su se vratili u hitnu, Bejlor je odmah dobio antibiotike, a lekari su morali da ga snime CT skenerom kako bi proverili da mu rožnjača nije oštećena.

Pročitajte još:

„Sledeća nedelja je bila prilično zastrašujuća. Imao je teški celulitis koji mu se na kraju proširio niz lice i na oba oka. Upozorili su me da bi mogao da izgubi vid na oku koje je bilo jače pogođeno, ali na kraju, hvala Bogu, izlečio se“, zahvalno priča Eden.

Celulitis obično uzrokuje bakterijska infekcija i bolno je stanje koje uglavnom pogađa ruke, noge i stopala. Pozivajući druge roditelje da ne čine istu grešku, Eden je dodala:

‘Igračke za kadu? Izbacite ih! Ne možete ih očistiti, jednostavno ne možete. Ne možete da vidite bakterije i to znam od šestog razreda, ali smatrala sam da sam bolja od prljavih igračaka u kadi. Pogrešila sam’.

Desetine hiljada Edeninih prijatelja na Fejbuku bili su zahvalni na njenom upozorenju.

Jedna mama je na sve to kazala:

‘To je zastrašujuće! Mislim da nemam igračke za kadu i da se moja deca već neko vreme nisu igrala u kadi, ali proveriću i idu u smeće’.

Druga je dodala:

‘Jadno to malo dete! Tako sam srećna što čujem da su mu oči potpuno izlečene! Hvala vam što ste podelili! Sigurna sam da ima roditelja koji ovo nisu znali!’.

U međuvremenu, drugi roditelji su preporučili da se pištoljem za vruć lepak pokrije rupa na igračkama za kupanje kako voda uopšte ne bi ušla u njih.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram