Čekali smo duel Vanje i direktora iz Extreme Intimo i evo ga

Kampanju „Savršeno nesavršena“ kompanije Extreme Intimo poremetila je samo jedno pitanje Vanje Bursać – zašto ne postoji veš za žene koje ne nose standardne konfekcijske brojeve. Sve to je otvorilo brojna pitanja – da li su modni brendovi jaki na reklami, ako u ponudi imaju samo standardne veličine, ali i zašto su korisnici društvenih mreža osetljivi na one koji su drugačiji, a samo žele da kupe veš, odeću, obuću u svojoj večilini, pa im upućuju uvrede. O tome su u Jutarnjem programu Probudi se Televizije NOVA S govorili Vanja Bursać, DJ i aktivistkinja koja je ovu temu istakla u prvi plan, i Mirko Bunčić, direktor marketinga kompanije Extreme Intimo.

Vanja Bursać je za početak kazala kako je njeno pitanje koje je podiglo prašinu bilo malo napadno, ali da je želela da vidi da li kampanja Extreme Intimo jeste zaista takva – namenjena savršeno nesavršenim ženama, ili ne.

„Na kraju se ispostavilo, nažalost, da je moje pitanje bilo na mestu, ali da je pogrešno protumačeno kao gledanje samo sebe. Ja jesam postavila prvo pitanje u vezi sa mnom, ali postoje i druge devojke nisu velike kao ja, a imaju problem takođe sa pronalaženjem garderobe“, kazala je Vanja Bursać.

Na to je Mirko Bunčić priznao da je u svom odgovoru na Vanjino pitanje bio – najblaže rečeno – nespretan.

„Mi smo dosta emotivno reagovali na Vanjin komentar, kazali smo da osećamo dosta negative u tom komentaru, da nam je žao što je tako, da nismo krenuli body positivity kampanju i da nemamo veće brojeve.“

Inače, pokret body postivity promoviše stav da žena treba da bude zadovoljna sobom ma kako izgledala.

„Mi smo želeli da svojom kampanjom pošaljemo poruku da je svaka žena prelepa i da je sve nepravilnosti čine lepom i posebnom i da ih ne treba pokrivati. Sve vreme akcentujemo prirodnost. U našoj kampanji nema fotošopa uopšte, nema prikrivanja, nema fitera i na to smo jako ponosni. Ušli smo dosta emotivno u sve, modeli nisu profesionalni, to su naše koleginice, devojke koje viđamo svakodnevno i možda je otuda došao taj emotivan komentar i izvinili smo se.“

Ipak, ostaje pitanje da li u svemu provejava licemerje.

Vanja Bursać na sve kaže da u početku nije mislila da će sve otići tako daleko, ali i da je u kampanji jasno indikovano na šta se odnosi, mada se body positivity sada sklanja u stranu…

„Banalizovaću sve i pitaću – šta gaće briga da li smo se mi fotošopirale ili ne“, kazala je Vanja na Bunčićevu konstataciju o fotošopu i istakla da misli da je pre promašena poenta nego što je iza poruke brenda licemerje.

Na sve to se nadovezuje i pitanje gde punije osobe mogu da šopinguju, ali ne samo one.

„Postoje devojke koje imaju uža leđa, a velike grudi, šira leđa, a male grudi… i njima je problem da kupe veš. Zato je pogrešna pretpostavka javnosti da sam ja samo mislila na sebe, a zapravo je istina da mi se javilo mnogo više sitnih mršavih devojaka nego krupnijih.“

Ona je dodala da, ako se već plasira kampanja o različitostima, onda je to mnogo širi pojam od toga da li smo se mi fotošopirale ili ne.

Na pitanje da li je Extreme Intimo napravio svoju verziju nesavršenosti, lepo upakovanu, Mirko Bunčić je rekao:

„Mi smo se trudili da jasno pošaljemo poruku o prirodnosti i priča jeste mnogo snažnija od donjeg veša. Zapravo, mi smo najogoljeniji kad smo u donjem vešu, tako da smo mi sada čuli i koliko je zapravo manjih brojeva potrebno, a već neko vreme planiramo da uđemo u proizvodnju većih brojeva.“

On je istakao da su modeli i za sitnije i krupnije, van standardne ponude izazovni za proizvodnju, ali da su oni brend koji sluša ljude, te je obećao da će Extreme Intimo nadalje proizvoditi komade van standardnih brojeva.

BONUS VIDEO: Influens akademija

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram