Oglasio se Extreme Intimo: Došlo je do nerazumevanja sa Vanjom, žao nam je

Vanja Bursać Foto: Privatna arhiva/Instagram/vanjabursac/Nova.rs

Nakon što je DJ i aktivistkinja Vanja Bursać na Instagramu napisala da je cilj brenda donjeg veša Extreme Intimo da se novom kampanjom predstavi kao „body positive“ brend, ali da svoj veš nude samo u veličinama od 36 do 44, što isključuje ogroman broj žena koje nose manje ili veće veličine od navedenih, oglasili su se iz kompanije Jasmil d.o.o. čiji je Extreme Intimo deo.

Podsetimo, Extreme Intimo lansirao je novu kampanju „(ne)Savršena“ u kojoj poručuju da ženama nisu potrebni „šminka, fotošop, filteri, uglovi, skrivanja, prekrivanja“, da bi se osećale lepo. Kampanju su snimili s ženama koje nisu profesionalni modeli.

Nakon pitanja Vanje Bursać društvene mreže su „eksplodirale“, a javnost ne prestaje da komentariše i analizira koju poruku je zapravo pomenuti brend hteo da pošalje.

Naime, oni za Zadovoljna.rs navode da kampanjom (ne)SAVRŠENA, pokušavaju da pošalju poruku svim ženama da su prelepe, predivne i posebne.

„Svaka žena je lepa na svoj način, svaka ima to nešto što je čini drugačijom i predivnom. I možda to njoj izgleda kao višak, manjak, nedostatak, a zapravo je suprotno. I složićete se sa nama da živimo u doba filtera, fotošopa, prenaglašene šminke, a mi želimo da akcentujemo pravu prirodnu lepotu. Onu koja pleni, koja dolazi iz duše i vidi se u očima“ navode iz Jasmila za naš portal.

Ističu da im je „žao što je akcenat body positive-a stavljen na veličinu brojeva“, kao i da je sa Vanjom Bursać došlo do nerazumevanja.

„Naša želja je bila da akcentujemo različitost tela i oblika, da prikažemo da različite žene mogu predivno da ponesu naše modele i jako nam je žao što je akcenat body positive-a stavljen na veličinu brojeva. Tu je došlo i do nerazumevanja sa Vanjom i iskreno nam je žao zbog toga. Mi nismo reagovali na komentar na najbolji mogući način i jako nam je žao što je sve otišlo u pogrešnom smeru“.

****

BONUS VIDEO: Poznate lepotice i zveri