Srbi su uspeli da prevare sistem i našli foru kako da parfem od 400 evra kupe za 2.000 dinara

Foto: Marc Jacobs via Bestimage / Bestimage / Profimedia; : Chrome Hearts via Best Image / Bestimage / Profimedia; Miu Miu via Bestimage / Bestimage / Profimedia; Europa Press / ContactoPhoto / Profimedia; Shutterstock

Zašto najtraženiji mirisi koštaju kao vikend u Italiji?

Popularni parfemi danas koštaju mnogo i daleko su odmakli od onih koje smo upoznale zajedno s našim mamama. U poplavi onih komercijalnih, naši nosevi su izgubili bitku u trenutku kada su mirisi počeli da liče jedni na druge, kao i da se isključivo dele na slatke, sveže i teške. I baš kad ste pomislili da nema više onih koji imaju „karakter“ i izdvajaju vas iz mase, stigao je čitav niz novih, preskupih mirisa od kojih većina spada u kategoriju takozvanih niche parfema.

U njima se koriste luksuzniji sastojci i plaćate više za stvarni proizvod, a manje za marketing i sve drugo oko njega. Dobijate bolju vrednost za novac, ali pre svega – kupujete ličniji i jedinstveni proizvod napravljen sa ljubavlju i predanošću.

Za 50 ml parfema Tom Ford Lost Cherry na primer treba izdvojiti oko 380 evra.

Byredo Sun dazed u jednoj beogradskoj parfimeriji košta 27.720 dinara, Xerjoff Renaissance 30.000, a Montabaco Intensivo od 50 ml je 28.000 dinara.

Možda je prošlo vreme čoveka koji vam na posao donosi uvek iste parfeme u koferu i prodaje ih na rate. S druge strane kupovina u parfimeriji je često nedostižna, pa su neki ljudi u Srbiji smislili način da prevare sistem. Vodeći se mišlju da ne morate da bankrotirate jer hoćete dobro da mirišete, uveli su dekantovanje. Znate li šta je to?

Kupe ti neki ljudi original preskupe parfeme, presipaju ih u male flašice i prodaju. Ovaj način prodaje naravno nije po zakonu, baš kao ni 100 drugih vidova prodaje koje svakodnevno srećete na Instagramu. Parfem koji niste pomirisali je teško kupiti preko interneta, na neviđeno, ali uz predloge prodavaca uzglavnom dolazi i vrlo opsežan opis mirisa. Ono što devojke masovno rade je da inicijalno naruče nekoliko manjih ambalaža.

U zavisnosti od mililitraže bočice variraju i cene, a pakovanja koja uglavnom nude su od pet, 10 i 20 ml. Tako Tom Ford Lost Cherry ide od 2.400 do 8.400 dinara i on je jedan od skupljih. Tu su i Xerjoff Renaissance od 1.600 do 5.600, Tiziana Terenzi Foconero od 1.200 do 4.000, Van Cleef & Arpels – Neroli Amara od 1.300 do 4.400 dinara.

Navedeni parfemi su uniseks, pa ih često zajedno koriste i parovi dok se ne definiše kome koji više leži.

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram