Teško je poverovati da je prošlo više od godinu dana od kada je glumac Timoti Šalame uzburkao modne duhove interneta svojim brendiranim amom. Od tog trenutka, remen kao modni detalj je zaživeo na pistama, ulicama i prisvojili su ga i muškarci i žene.
Na prvi pogled bizarna ali genijalna ideja koja je rekvizit iz sado-mazo spavaćih soba i seks šopova prebacila u noćne klubove i na piste, jedna je od retkih koja je pravo osveženje na pomalo učmaloj modnoj sceni.
Nedugo pošto je Šalame prošetao svoj Louis Vuitton remen, nabacili su ga i Majkl B. Džordan i Lili Nas.
Ovaj detalj koji se na engleskom zove „harness“ zapravo nije nov koncept. Nosio ga je i Majkl Džekson, a dizajner Rik Ovens je odavno prikazao svoju verziju.
U slučaju Šalamea radilo se o spoju ženstvenog ukrasa, kinki detalja i njegovog statusa holivudskog dečka koji obećava i koji samim tim diktira trendove. Timoti nije izgledao kao modna žrtva, iako je pomerio granice. Ispod svog remena nosio je crnu košulju i pantalone, komade koji se mogu naći u ormanu svakog muškarca.
Kada su žene u pitanju, Alesandro Mikele je za Gucci dizajnirao kožnu verziju ama koja se nosi preko nabranih haljina, Kristofer Kejn je sve zamislio u plastičnoj varijanti sa kamenjem, a Ričard Malon je bio više za pamuk.
Varijacije na temu su ogromne – nosite remen preko obične majice, preko blejzera, haljine, sve u zavisnosti od raspoloženja.
Činjenica je da ovaj seksi komad uspeva da začini i najdosadniji autfit ili neki deo odeće koji vam se više ne nosi.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: