Ferrari je izbacio svoju prvu modnu kolekciju za proleće 2022. Revija je održana u rodnom gradu čuvenog brenda automobila - Maranelu, a modna pista je izgledala simbolično.
U okviru prve kolekcije prikazano je 52 modela. Pista je simbolično bila u duhu pokretne trake na kojoj se proizvode automobili, a iza svega stoji kreativni direktor i bivši Armanijev dizajner Rocco Iannone.
Kolekcija uključuje tkanine poput karbonskih vlakana i odaje počast Ferrarijevom prepoznatljivom vizuelnom identitetu i savršenoj silueti, bilo da su u pitanju automobili ili modni komadi. U skladu s tim, tu je i logo brenda koji se prožima na kaputima, košuljama, haljinama, kaiševima, čarapama… ali i upečatljive boje – crvena, crna, žuta.
*
Govoreći o novoj kolekciji, Iannone je istakao: “Naš target nisu samo ljudi koji kupuju Ferrari, već i oni koji imaju svest o marki i njenim vrednostima. Ferrari nikada nije bila nostalgična kompanija, uvek smo bili spremni da ugrabimo duh sadašnjosti i pogledamo u budućnost“, piše Elle.rs. Dizajner je kolekciju opisao kao “fluidnu“, nudeći opseg veličina od XXXS do XXXL.
*
Ovaj brend ima ambiciozan cilj da njihov modni ogranak u narednih 10 godina donosi 10% dobiti. Kolekcija za proleće 2022. prodavaće se online, ali i u zvaničnim sedištima kompanije – Maranelu, Milanu i Rimu.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: