Nova Burberry kampanja prskosi nametnutim standardima lepote

Foto: Burberry via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Britanski brend Burberry je predstavio kampanju za model torbe Spring Bag Burberry Olympia Bag. Ovaj akcesoar u reklamnoj kampanji promovišu tri potpuno različite žene, od kojih je samo jedna model - Kendal Džener, FKA Twigs i DJ Shygirl.

Kožna torba u obliku polumeseca, minimalističkog dizajna je prvi put predstavljena u jesenjoj kolekciji za 2020. godinu i od tada se pojavljuje u kolekcijama brenda.

Kada je svet tokom pandemije polako počeo da se ponovo otvara, torbe su ponovo postale omiljeni detalj trendseterki, pa je Burberry lansirao novu kampanju sa poznatim ženama različitih zanimanja, ali i fizionomija.

FKA Twigs
FKA Twigs, Foto: Burberry via Bestimage / Bestimage / Profimedia
DJ Shygirl
DJ Shygirl, Foto: Burberry via Bestimage / Bestimage / Profimedia
Kendal Džener
Kendal Džener, Foto: Burberry via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Glavni dizajner brenda Riccardo Tisci je rekao da kad je dizajnirao ovu torbu razmišljao je o savršenoj formi, nečemu što može da uhvati suštinu ženstvenosti.

„Zato sam kampanjom hteo da slavimo neverovatne žene u mom životu koje predstavljaju mož i lepotu ženske energije“, rekao je.

Ideja kampanje, koju su fotografisali Inez i Vinoodh, je da pokaže unutrašnju žensku snagu. Kendal Džener i  Shygirl, britanska muzičarka čije pravo ime je Blejn Mjuiz, već su sarađivale sa modnom kućom Burberry. FKA Twigs je došla kao pojačanje.

Kako vam se dopada nova kampanja?

***

Bonus video: Vatrene haljine sa Met Gale

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram