Ana Vintur, Izvršna urednica američkog izdanja magazine Vog, jedna je od najmoćnijih žena u svetu mode. Ona udara temelje novim trendovima, daje blagoslov novim dizajnerskim imenima i njena reč je zakon i red u modnom svetu.
Iako su je mnogi dugo doživljavali kao strah i trepet, s godinama se Ana približila ljudima putem video rubrika na Jutjub kanalu magazina Vog, u kojima odgovara na razna pitanja javnosti vezana za modu, piše zadovoljna.hr.
Dizajneri i dalje uvažavaju Anino mišljenje uoči lansiranja svojih novih kolekcija, ali jednom vrlo raširenom trendu koji ne voli ipak nije uspela da stane na kraj.
U pitanju je logomanija koja je poslednjih godina uzela maha, pa je tako većina modnih kuća lansirala razne odevne komade i dodatke s istaknutim logom ili monogramom svog brenda.
Pre nekoliko godina pohvalila je modnu kuću Selin zbog diskretnih i anti-brending kolekcija, ali i ona je u međuvremenu podlegla ovom trendu.
I na ulicama naših gradova možemo videti strast prema odeći s istaknutim logom. Tako se, na primer, dva isprepletena slova G često mogu videti na beogradksim ulicama. Reč je o monogramu modne kuće Guči koji predstavlja inicijale njihova osnivača.
To je Gučio Guči koji je ovu legendarnu italijansku modnu kuću osnovao 1921. godine, a simetrični monogram u smeđoj boji osmislio je 1933. godine njegov sin Aldo.
Ana Vintur i dalje preferira odeću na kojoj nema nikakvih velikih obeležja brendova koje nosi, a u komadima s masivnim monogramima nikad je nismo videli.
Dugoročno gledano, to je definitivno isplativija modna filozofija jer će nošenje komada s logom pre ili kasnije opet izaći iz mode i vratićemo se odeći napravljenoj uz diskretniju marketinšku strategiju.
Pratite nas i na društvenim mrežama: