Minđuše koje dokazuju da je Balenciaga društveni eksperiment

Foto: Guerin Charles/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Sada već ozbiljno preteruju.

Balenciaga je opet na udaru zbog svojih novih minđuša od 228 evra za koje su zbunjeni kupci rekli da su samo „pertle i lepak“.

Foto: Promo/Balenciaga

Korisnici Instagrama su dizajn minđuša označili kao „glupost“ i optužili francusku modnu kuću da „troluje“ sa najnovijim kontroverznim proizvodom.

Najnovije kritike na račun ovog luksuznog brenda stižu samo dve nedelje nakon što je brend lansirao kožnu tašnu koja više podseća na ‘torbu za smeće’.

Balenciaga je donekle ozloglašena zbog svog bizarnog i skupog dizajna, koji često izaziva nelagodu kod korisnika društvenih medija.

Ranije ove godine, brend, popularan među poznatim ličnostima poput Kim Kardašijan i Džastina Bibera, takođe je izbacio novi asortiman ‘potpuno uništene’ obuće, prekrivene rupama i tragovima ogrebotina, a kritičari su ga nemilosrdno ismevali.

Korisnici društvenih mreža su se brzo složili sa kritikama na račun minđuša – uz jednu izreku: „Balenciaga samo troluje u ovom trenutku.“

Jedan komentator je napisao: „Balenciaga je društveni eksperiment.“

„Dizajneri sede tamo i smeju se svaki put kada se nešto proda“, dodao je drugi.

Međutim, bilo je i onih kojima se dopao dizajn.

Priznali su: „Nisu samo pertle, već činjenica da ovo može da funkcioniše na odeći – sviđa mi se!“

Ubrzo su tu osobu ‘poklopili’ drugi komentatori koji se nisu slagali.

Jedna osoba je napisala: „Kladim se da ne možete sami da napravite.“

Demna Gvasalia, kreativni direktor Balenciage, je priznao u intervjuima da voli „modni skandal“, nakon lansiranja kese za smeće od teleće kože koja dolazi u žutoj i plavoj boji.

U jednom intervjuu je rekao: „Nisam mogao da propustim priliku da napravim najskuplju kesu za smeće na svetu, jer ko ne voli modni skandal?“

***

Bonus video: Predstavljeni novi modeli modne kuće Gotije na Nedelji mode u Parizu

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram