Hit naočare s vizirom štite od sunca kao da nosiš šešir

Naočare
Foto: Bertrand-Hillion Marie-Paola/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Naočare sa vizirom su apsolutni hit ovog leta. Lansirala ih je modna kuća Chanel još 2014. ali sada su vaskrsle u novoj formi.

Prvi put naočare s vizirom ova modna kuća je predstavila leta 2014. a u novoj Cruise kolekciji su prikazali nove verzije u crnoj i beloj boji sa logom CC na samom štitniku. Inspirisane su sportom i savršeno se uklapaju u modne diktate ovog leta.

Chanel
Foto: Chanel via Bestimage / Bestimage / Profimedia

*

Chanel
Foto: Chanel via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Nove naočare su takve da u potpunosti štite od sunca, baš kao šeširi, ali su nosivije i efektnije.

Kolekcija naočara Chanel Cruise predstavljena je na društvenim mrežama. Revija pod imenom „šetnja Mediteranom“ je trebalo da bude održana na Kapriju proteklog maja, ali je zbog krize sa koronavirusom otkazana. Digitalna verzija je priređena u ateljeu Chanel u Parizu.

Celokupna kolekcija podseća na ostrvo, miris eukaliptusa, roze nijanse cveća.

„Bila sam inspirisana slobodnim i ležernim stajlinzima legendarnih glumica 60-ih koje su se odmarale na francuskoj rivijeri. Želela sam da to bude sva garderoba koja može da stane u mali kofer na točkovima, pa smo stvorili multifunkcionalne stvari: duge suknje se pretvaraju u haljine bez naramenica, jakne se tokom dana mogu nositi preko bikinija, a noću sa topom i farmerkama. Lagane suknje omogućuju vam da se slobodno krećete, a ružičasti kostimi postaju druga koža“, rekla je dizajnerka Chanela Virginie Viard.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram