Brendovi koji se smatraju luksuznim kod nas, a u Americi su prosečni

Podeli:
Džej Lo
Foto: Guess via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Ovo nema logike.

Svi znamo da cena proizvoda nije uvek merilo kvaliteta kako često mnogi misle. S obzirom na to da je granica između luksuznih i prosečnih proizvoda ponekad prilično tanka, u nastavku vam otkrivamo nekoliko brendova za čije proizvode izdvajamo puno više novca nego što vrede u drugim zemljama, poput Amerike.

Guess

Foto: SOPA Images / ddp USA / Profimedia

Ovaj brend je prvi na listi jer je jedan od popularnijih u grupi kada je u pitanju ova tema. „Guess“ u svom asortimanu sadrži uglavnom odeću, ali i modne dodatke poput torbi, nakita i slično. Npr. farmerke iz nove kolekcije koje su kod nas oko 14.000 dinara, „preko“ se mogu naći i za 88 dolara.

Iako su neke žene zadovoljne njihovim kvalitetom, činjenica je da proizvode ovoga brenda plaćamo puno skuplje nego u Americi.

S druge strane, dosta žena nije zadovoljno kvalitetom njihovih proizvoda, pa smatraju da ne opravdavaju cenu, Kod nas su naročito popularne njihove fensi torbe koje neke devojke smatraju statusnim simbolom a zapravo se ne ističu ni po kvalitetu ni po dizajnu od ostalih.

Timberland

Foto: Timberland x Jimmy Choo via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Svaka od nas je nekad u životu nosila čuvene „kanađanke“. Kod nas se ne mogu naći ispod 14.000 dinara, a u Americi je njihova cena dosta niža.

Tamo se klasični modeli mogu naći tokom cele godine za manje od 100 evra. Njihov kvalitet nije upitan jer je to jedan od komada obuće koji kada kupite, budite uvereni da će vam trajati godinama.

Michael Kors

Foto: SOPA Images Limited / Alamy / Alamy / Profimedia

Za razliku od „Guess“-a, „Michael Kors“ ipak je na boljem glasu što se tiče kvaliteta, a njihove najpoznatije modele torbi možete pronaći gotovo u pola cene po američkim autletima, ali i klasičnim radnjama po tržnim centrima.

Levi’s

Foto: Riccardo Milani / AFP / Profimedia

Cene leviski kod nas se kreću i do 15.000 dinara, a u Americi se prodaju i po dva, tri para u pakovanju za navedenu cenu. Na službenoj stranici ovog brenda postoji čak i kategorija second hand čiji je cilj smanjiti količinu otpada kada je u pitanju odeća, ali i pružiti proizvode po pristupačnijim cenama.

Ovo su samo neki od brendova čije se cene znatno razlikuju u zaisnosti od tržišta, a tome doprinose brojni „outleti“, ali i puno veći izbor ostalih brendova koji navedene često stavljaju u drugi plan. Pre kupovine proverite ponudu u online prodavnicama koja često nudi proizvode po puno nižim cenama, prenosi zenskirecenziraj.

***

Bonus video: Predstavljeni novi modeli modne kuće Gotije na Nedelji mode u Parizu

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram