Sedam namirnica koje mogu da učvrste grudi

Podeli:
Foto: Cobra Team / BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Ova hrana će pomoći da vaše grudi ostanu čvrste.

Zbog gravitacije, naše grudi se vremenom opuštaju. To je normalno kako starite, jer vaše telo prolazi kroz mnoge promene. Međutim, taj proces se može usporiti.

Vežbanje je jedan od načina, ali vaša ishrana takođe igra važnu ulogu.

Postoje određene namirnice koje su odlične za grudi, kako otkriva nutricionistkinja Dr Džinal Patel za Healthshots.

Ona preporučuje ovih sedam namirnica.

Sočivo

Sočivo, mlečni proizvodi i jaja su namirnice bogate proteinima koje vam mogu pomoći da zategnete grudi.

Pasulj

Pasulj je pun vlakana i sprečava opuštanje grudi nakon trudnoće i zbog starenja, održavajući zdravo stvaranje tkiva.

Kurkuma

Kurkuma ima protivupalna svojstva koja održavaju protok krvi zdravim, posebno u ženskim grudima nakon dojenja, i sprečavaju opuštanje grudi.

Šljiva

Antioksidansi protiv starenja i kancera mogu se naći u šljivama, breskvama i borovnicama. Ovi antioksidansi takođe drže krvne sudove otvorenim, održavajući nesmetan protok krvi. Vaše poprsje će ostati punije i čvršće kao rezultat zdravog krvotoka.

Semenke i orašasti plodovi

Da biste održali čvrste grudi, odličan izbor su seme bundeve, seme suncokreta, seme lana i seme anisa, jer podižu prirodne nivoe estrogena u telu. Kao snažan izvor proteina i masti, pored semena, orašasti plodovi su takođe dobri za čvrste grudi.

Kupusnjače

Povrće kao što je brokoli, kupus i karfiol ima fitoestrogene, koji oponašaju estrogen i održavaju zdrave grudi. Zapamtite da zeleno lisnato povrće treba da bude deo vaše svakodnevne ishrane, bez obzira na tegobu koja vas muči.

Masna riba

Losos, sardine, tunjevina i druge masne ribe su odlični izvori omega-3 masnih kiselina. One mogu pomoći u popravljanju štete koju nanose slobodni radikali, što ih čini dobrim za podizanje opuštenih grudi. U stvari, pokazalo se da neki morski plodovi povećavaju polne hormone i podstiču razvoj tkiva dojke.

Foto: Cobra Team / BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Osim ove hrane, isprobajte ova tri kućna leka za podizanje opuštenih grudi:

Vežbanje

Svakodnevno izvođenje sklekova pomoći će u toniranju mišića leđa, pa čak i grudi.

Masaža s maslinovim uljem

Masaža može pomoći da se opustite, učvrstite i tonirate mišiće grudi i da proverite da li postoje nekakve izrasline. Maslinovo ulje sadrži antioksidante koji mogu sprečiti opuštanje, pa je idealno za masažu grudi.

Masaža sa uljem piskavice

Piskavica je puna vitamina i antioksidanata koji zatežu i zaglađuju kožu oko grudi. Potopite semenke piskavice preko noći, dodajte im malo vode i sameljite ih. Napravite pastu od semenki i dodajte malo maslinovog ulja u pastu. Zatim nanesite tu pastu na grudi. Masirajte neko vreme, a zatim isperite vodom.

***

BONUS VIDEO: Idealno mesto za nudiste Cap d’Agde

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram