Brendovi koji su iskoristili rat Amber Herd i Džonija Depa da debelo profitiraju

Foto: Samuel Corum / AFP / Profimedia

Brendovi su masno profitirali od ovog suđenja.

Suđenje između Amber Herd i Džonija Depa mnogi smatraju suđenjem decenije jer je izazvalo ogromnu pažnju publike, budući da je bilo u potpunosti javno.

Prenos svih saslušanja je postigao veliki rejting – na društvenim mrežama nije silazio iz trendinga i nekako je bilo neminovno da razni brendovi vide korist u svemu tome i da iskoriste to u svom marketingu.

Suđenje se prenosilo potpuno besplatno kako bi se prikazala nepristrasnost iznetih izjava, i mnogi brendovi, mediji, javne ličnosti su shvatili da mogu da profitiraju od toga i to tako što će se uključiti u hajku na glumicu.

Tako je, na primer, „Milani Cosmetics“, brend šminke, napravio TikTok video koji sugeriše da je Amber lažov nakon što je njihov proizvod korišćen kao rekvizit u suđenju. To je ohrabrilo milione ljudi da učestvuju u kampanji klevetanja protiv nje.

@milanicosmetics You asked us… let the record show that our Correcting Kit launched in 2017!👀 #milanicosmetics ♬ International Super Spy - dylan

Starbaksove prodavnice širom sveta postavljale su tegle sa natpisima „Džoni Dep” i „Amber Herd”, podstičući svoje kupce da „glasaju”, obično ukrašavajući Depovu teglu srcima, a neki su čak napisali „Pravda za Džonija”.

@kingdomofamy_ ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

Desetine „Etsy“ prodavnica takođe se nije libilo da eksploatiše za profit osobu koja je žrtva nasilja u porodici. Oni su na sajtovima koristili njene slike na kojima plače dok se priseća silovanja koje je preživela, ismevajući je. „Etsy“ nije uradio ništa po tom pitanju.

Adminka „Duolingo“ profila na Tiktoku, aplikacije za učenje jezika, napravila je „šalu“ ispod TikTok video snimka na kojem Amber Herd svedoči. Zaposlena koja je to prokomentarisala izvinila se sa sopstvenog Tviter naloga, međutim brend nikada nije dao zvaničnu izjavu niti se izvinio.

Little Darlings, striptiz klub iz Las Vegasa, postavio je džinovski bilbord kojim su pozvali Amber na audiciju za posao striptizete, jer su „čuli da mora da nađe 10 miliona dolara“ da bi isplatila čoveku koji ju je zlostavljao.

„Dior“ je nastavio da radi sa Džonijem Depom čak i nakon što je Viši sud presudio da je 2020. zlostavljao Amber Herd.

Foto: Dior via Bestimage / Bestimage / Profimedia

I „Dunkin Donuts“ je u svom reklamnom materijalu koristio suđenje koje je uključivalo nasilje u porodici i seksualni napad kao način da privuče kupce.

Mnoge firme i prodavnice postavljale su natpise na kojima piše „Amber Herd nije dobro došla ovde“.

Inale, glumci su tokom suđenja nosili brendiranu garderobu, između ostalog „Dior“ i „Gucci“, a Amber je čak kopirala odevne kombinacije glumca, što su prepoznali i mediji i korisnici interneta i zdušno to koristili za marketing.

I spisak se ne završava tu – od ovog suđenja su profitirale i neke javne ličnosti i njihovi brendovi, a među njima su Džejms Franko i Ilon Mask, koji su pozvani da svedoče nakon što je otkriveno da su provodili vreme sa glumicom, pošto je Džoni Dep optužen za napad.

***

Bonus video: Čuvari plaže, nekad i sad

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram