Za mnoge roditelje povratak u školu znači jurnjavu u supermarket po neophodan pribor i možda novi ranac. Za decu najbogatijih, to je prilika da dobiju najnovije dizajnerske komade.
Uoči prvog septembra, platforme koje prodaju dečje dizajnerske komade izbace svoje kolekcije za povratak u školu.
Tu se može videti dečja odeća sa vrtoglavim cenama i zvučnim imenima na etiketama.
Recimo, u školskoj kolekciji jedne takve platforme nalazi se minijaturni Burberry mantil vredan skoro 500 evra, kao i bele Veja patike od 80 evra. Dok većina porodica prenosi zimske kapute iz generacije u generaciju, decu bogatih nose Moncler jaknu koja košta više od 500 evra.
*
Ove godine priznati američki dizajner Thom Browne objavio je svoju prvu liniju za mini trendsetere.
Njegova kolekcija fokusira se na ukrojenu odeću: sakoe, pantalone i suknje. Jako je slična odeći za odrasle po kojoj je najpoznatiji.
*
Dizajnerka Stella McCartney, čija je kolekcija dečije odeće napravljena od 85 odsto ekoloških materijala, prodaje neonske i haljine sa šarenim cvećem.
*
Zanimljive su i Gucci hulahopke koje koštaju 90 evra, kao i D&G ranac koji košta 425 evra.
***
Bonus video: Dan majke trojki
Pratite nas i na društvenim mrežama: