Ima nečeg izuzetno ličnog u haljini koju žena sašije za sebe ili za blisku ženu

Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

"Ove žene su pronašle način da stvarajući eleganciju osvoje samostalnost i oslobode se nasilja".

Kada se Miljana Nešković pojavila na pisti humanitarne revije „Dokaži bajku“, mogli ste da osetite posebnu energiju. Ona je prošetala elegantnu haljinu Somborskih šnajderki i osmehom podržala ove hrabre žene.

Potom je na svom Instagram profilu podelila dirljivu priču o haljinama koje su šile Somborske šnajderke.

„Ima nečeg izuzetno ličnog u haljini koju žena sašije sama za sebe ili za blisku ženu. Dovoljni su parče materijala i rešenost da se preskoče silne statusne ograde kojima nas društvo opterećuje, da se stvori sopstvena bajka.

Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Prva asocijacija mi je godinama bila Skarlet O’Hara, koja je od zelene zavese napravila magiju da bi prkosila surovoj realnosti. Kad sam bila devojčica, mama je šila i prepravljala haljine za mene. Onda se dogodila priča o haljinama i šivećim mašinama, koja je snagom zasenila sve druge – priča o Somborskim šnajderkama! Ove žene su pronašle način da stvarajući eleganciju osvoje samostalnost i oslobode se nasilja, kako psihofizičkog, tako i finansijskog. Svaka haljina koju ove žene sašiju je mnogo više od garderobe.

Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Zato mi je bila posebna čast da na reviji „Dokaži bajku“, ponesem haljinu koja simboliše prkos beznađu, otpor nasilju, kao što i označava hrabrost, lepotu i žensku solidarnost.

Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Posebna ljubav za žene sa portala Zadovoljna koje su sve ovo osmislile i omogućile“, napisala je Miljana u opisu fotografije s revije.

Podsećamo, naša draga Miljana Nešković nosila je haljinu Somborskih šnajderki na reviji „Dokaži bajku“, posvećenoj ovim hrabrim ženama. Na reviji i aukciji u organizaciji portala Zadovoljna sakupljala su se sredstva za novi prostor za rad Somborskih šnajderki.

Revija „Dokaži bajku“ održana je uz pokroviteljstvo kompanija Shoppster i McDonald’s. Sve kreacije Somborskih šnajderki koje nisu prodate na licitaciji moći će da se kupe na sajtu Shoppstera.

Reviju je podržala kompanija Ball Packaging sa projektom „Svaka limenka se računa“, i to tako što je obezbedila vodu u limenkama u cilju smanjenja upotrebe plastike. Aluminijumska limenka je ambalaža koja može da se reciklira 100% neograničen broj puta sa minimalnim gubicima.

Humanitarna modna revija šnajderki iz Sombora

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram