Šoping u Milanu je zahvaljujući dr Nestoroviću dobio novo značenje u vreme pandemije, granice Italije su i dalje zatvorene za nas, ali jedna Beograđanka ipak je uspela da "skokne" do autleta u Veneciji po neke krpice i par finih italijanskih cipela. Dočekalo ju je razočaranje.
„Nisam neki modni stručnjak i ne volim mnogo šoping, ali moj utisak je da od vremena pre korone nisu ubacivali nove komade i da su ovo stvari koje od tad nisu uspeli da prodaju“, kaže Vanja iz Beograda, koja je nedavno posetila Noventa di Piave Designer Outlet u Veneciji.
Taj centar obično je pun turista iz celog sveta koji tu svraćaju kako bi po pristupačnijim cenama nalazili komade iz starijih kolekcija velikih brendova kao što su Prada, Fendi, D&G, Gucci… Ovih dana tu cirkulišu samo Italijani, a ljudi najviše kupuju u prodavnicama sportske opreme kojih ima i u Srbiji.
„Bilo je ljudi, ali oseća se da su granice još zatvorene. Sad samo Italijani dolaze. U radnjama je ograničen broj kupaca, pa su se ispred nekih čak napravili redovi. Italijani su opušteni, kao mi, ali neka pravila još važe, na primer na ulazu moraš da naneseš sredstvo za dezinfekciju na ruke, opominju te ako to ne uradiš. Krenula su sniženja i u većini radnji imaš varijantu da na dve kupljene stvari dobijaš dodatnih 20 ili 30 odsto popusta. Ipak, nisam naišla na neke veće popuste za jače brendove koji su inicijalno skupi“, priča naša sagovornica.
S druge strane, ponuda koju je zatekla bila joj je daleko od atraktivne, tako da se na kraju potencijalno uzbudljivo modno iskustvo u Italiji svelo na kupovinu – „običnih“ farmerki.
„Tražila sam neku haljinu, kvalitetan par cipela i probala sam jedan mantilić, za koji su mi rekli da je nova kolekcija, pa je zato i cena bila na nivou. Cene su spustili za komade koji deluju kao da su ih izvukli iz nekih magacina, nisam videla baš ništa što mi se dopalo. Na kraju sam u CK kupila farmerke za 40 evra, klasične. I dobili smo popust jer smo uzeli tri para farmerki u Replay radnji, platili smo ih oko 150 evra“.
Pa, ako ništa, kvalitetne farmerke bar nikad ne izlaze iz mode. A ako se vratimo dosta unazad setićemo se da su i naše mame nekad, u Jugi, odlazile do Trsta samo na kafu, sladoled i po savršen par džinsa.
Pratite nas i na društvenim mrežama: