Ukoliko niste pogledali novi "Seks i grad", bolje nemojte čitati ovaj tekst - jer sledi veliki spojler. Naime, nakon šokantne smrti jednog od glavnih likova, oglasila se kompanija kućnih fitnes sprava Peloton, koja je zbog te scene u seriji pretrpela pad svojih akcija.
Peloton novom reklamom želi da korisnici znaju da njihova oprema za fitnes kod kuće poboljšava zdravlje – a ne dovodi do komplikacija, što je implicirano u seriji „Seks i grad“.
Kompanija je u nedelju objavila reklamu na svom Tviter nalogu, nakon što je jedna scena u seriji dovela do pada njihovih akcija. Akcije su pale za oko 75 odsto i dostigle najniži nivo u petak.
Sledeći deo teksta sadrži spojler za prvu epizodu „I tek tako“.
Jedan od glavnih likova „Seks i grada“, Zverka, umro je od srčanog udara nakon što je 45 minuta koristio Peloton kućni bicikl.
U Peloton reklami koja parodira tu scenu, Džes King — instruktorka koja je prikazana u seriji — sedi sa Zverkom i pita ga da li bi želeo još jednu sesiju na biciklu.
„Osećam se odlično. oćemo li još jednom da se provozamo? Život je prekratak da ne bi“, kaže Zverka u reklami.
And just like that…he's alive. pic.twitter.com/bVX8uWypFZ
— Peloton (@onepeloton) December 12, 2021
Zatim, čuje glas glumca i reditelja reklame, Rajana Rejnoldsa, kako kaže: „I tek tako, svet se podsetio da redovna vožnja bicikla stimuliše i poboljšava vaše srce, pluća i cirkulaciju… Biciklizam jača vaše srčane mišiće, smanjuje puls u mirovanju i smanjuje nivo masti u krvi. On je živ.“
Cela reklama je snimljena za manje od 48 sati u Njujorku, rekao je portparol Pelotona.
Iako je Peloton saopštio da je koordinirao sa HBO-om oko upotrebnjihovog bicikla u seriji, rekli je da im HBO nije unapred otkrio zaplet zbog „poverljivosti“.
***
Bonus video: Paparaco lov na poznate
Pratite nas i na društvenim mrežama: