Umesto odgovora o podlivima od botoksa, klinika Atlas nam odgovara – uvredama

botoks
Foto:shutterstock; privatna arhiva

"Da ste se malo raspitali, sigurno ne biste pisali o modrici nastaloj ubodom igle."

Nedavno smo na našem sajtu preneli neprijatno iskustvo Bojane iz Pančeva koja nam se obratila nakon što je u klinici Atlas estetika uradila botoks. Po njenim rečima – posle procedure je dobila podlive i modrice, a kako nam je rekla – u klinici nisu želeli da prihvate odgovornost.

„U ponedeljak sam na jednoj klinici kod hirurškinje uradila botoks čela, na delu između obrva i oko očiju. Ali već od sutradan kreće moj pakao. Oko mi izgleda kao da me je neko pretukao i jako me zateže, a oni ne žele da snose odgovornost za to“, kazala je Bojana 10. juna za naš portal.

Bojana je želela da objavimo priču pre svega jer je pomenuta klinika bila puna usled akcijskih cena zahvata, te nije želela da se nekom drugom desi slično kao njoj ili možda gore.

Odmah nakon razgovora s Bojanom, a nekoliko sati pre objave teksta, kontaktirali smo kliniku Atlas estetika za komentar. U telefonskom razgovoru su nam kazali da ne mogu da daju nikakve izjave i da im se obratimo mejlom koji će oni potom proslediti svom menadžementu. To smo i učinili, ali odgovora nije bilo, iako smo ih najljubaznije zamolili da odgovor dobijemo što pre jer je uvek u svačijem interesu da se čuju obe strane priče.

Evo tog mejla.

Foto: Privatna arhiva

Juče, pet dana kasnije, od klinike nam je stigao mejl sledećeg sadržaja. Prenosimo ga u celosti.

„Poštovana Nevena,

Budući da komentar niste tražili pre objave netačnih i neproverenih informacija, komentar od nas nećete dobiti ni sada. Postoje brojevi telefona call centra, kao i mail adrese menadžmenta navedene na našem sajtu, gde biste vrlo brzo dobili odgovor. Ukoliko ste po profesiji novinar, onda treba da znate da se informacije ne objavljuju pre obavljene istrage i odgovora druge, u ovom slučaju oštećene strane. Ukoliko ste samoproklamovani novinar, odnosno bloger, onda Vam je oprošteno jer svakako ne znate šta činite. Na stranu to što se niste ni raspitali o kojoj bolnici se radi. Da jeste, onda biste videli koliko je nepokretne dece kod nas prohodalo, koliko je otpisanih pacijenata sa tumorima kod nas izlečeno, koliko teških i retkih deformiteta operisano, iz kojih sve zemalja pacijenti dolaze kod nas i koji sve stručnjaci ovde rade. Da ste se malo raspitali, sigurno ne biste pisali o modrici nastaloj ubodom igle. Smatrala sam da ste ozbiljniji portal. Naš pravni tim će kontaktirati i Vas, i pacijentkinju radi pokretanja tužbe.

Možda će Vas odšteta koju ćete morati da platite konačno odučiti od lešinarskog izveštavanja.

Pozdrav

Ena Jusović

General manager“

Takav odgovor stiže uprkos tome što smo, kao i inače, odgovorno radili svoj posao, kontaktirali ih i telefonom i mejlom koji stoje na zvaničnom sajtu klinike. Odgovor o problemu koji je navela Bojana nije stigao ni sada, šest dana kasnije, ali tu su vređanje i pretnje tužbom.

Nije nam najjasnije šta su očekivali? Da ne objavljujemo ni Bojaninu priču ni priče drugih žena sa lošim iskustvima u estetskoj hirurgiji?

U tom slučaju mnogi ne bi čuli ni, recimo, za iskustva unakaženih žena u Srbiji koje su posle takozvanih brazilskih estetskih zahvata dobile strašne kraste, opekotine i ožiljke koji ne prolaze.

Tada su nam iz dotične ordinacije dali komentar koji smo objavili u sklopu teksta, doduše negirajući sve, ali makar smo imali priliku da čujemo obe strane.

Zapravo, i sada smo čuli drugu stranu, i sudeći po odgovoru, modrica nastala ubodom igle je minoran problem za jednu „ozbiljnu ustanovu“, kako sebe nazivaju u Atlas estetici. Redakcija našeg portala će uvek biti istrajna u tome da ne podleže pritiscima ni pretnjama, a iza takve odluke stoji činjenica da profesionalno radimo svoj posao i da uvek pokušamo da čujemo sve strane koje su uključene u bilo koju priču.

BONUS VIDEO: Zdravo sunčanje

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram