Sanja je kozmetičarka koja u Nemačkoj živi srpski san

Foto:Shutterstock/Privatna arhiva

"Nije da se Srpkinje ne neguju, ali..."

Sanja viši kozmetičar i estetičar, vlasnica kozmetičkog salona Beauty Society otkrila nam je najveće razlike u nezi kože Srpkinja i Nemica. Govorila je o tome šta je našim ženama nezamislivo, a šta Nemice rade svakodnevno, ali i o greškama koje Beograđanke prave, a da toga nisu ni svesne.

Nakon završene srednje medicinske škole, Sanja je otišla u Nemačku gde je izgradila svoju kozmetičarsku karijeru. Kako ju je oduvek zanimao svet lepote, njen prvi korak ka ostvarenju svog sna bio je otvaranje kozmetičkog salona, koji drži već 15 godina.

„Kada sam otvorila salon u Beogradu, očekivala sam da su Beograđanke negovane žene i da će ovde sve funkcionisati lakše nego kod Nemaca, međutim nije tako. Ovde sam primetila da Srpkinje ne pridaju veliki značaj nezi lica i higijenskim tretmanima, te više odlaze na estetske korekcije, nego u kozmetičke salone“, priča nam Sanja.

Ona nam je otkrila i da su Nemice teške kao klijentkinje kada treba da ih pridobiješ, ali kada to jednom uradiš – one su redovne i stalne mušterije.

„Nemice se više neguju od naših žena, više su prirodne od Srpkinja. Nemice pridaju značaj kućnoj nezi. Srpkinje retko idu kod kozmetičara, mada cene u beogradskim salonima lepote iste su kao na Zapadu. Na primer, kod Nemica uopšte nije toliko zastupljena i nije toliko popularna estetska hirurgija, koliko jeste ovde. Primetila sam da se u salonima u Srbiji prodaju kreme za kućnu negu koje su prilično skupe, koštaju oko 150 evra, a ne rade nikakav posao. To je zato što ovde skoro niko ne radi dijagnozu kože. Ja na osnovu dijagnoze koju odradim na klijentima preporučim dalju negu koja je jedinstvena za njegovu kožu“, objašnjava nam Sanja.

Foto:Promo

Sanja je primetila da u Beogradu skoro 90 odsto njenih klijentkinja nema naviku čišćenja lica, te da koriste samo micelarnu vodu.

„Smatram da je čišćenje lica prvi i osnovni korak u nezi lica. Srpkinje ne koriste noćne kreme, već samo dnevne. Na primer, nijedna moja klijentkinja ne koristi serume i ampule. Nemice sve to koriste i to je glavna razlika između Srpkinja i njih“, otkriva Sanja.

Većina klijentkinja u Beogradu kod Sanje dolaze sa dehidriranom kožom, proširenim porama ili rozaceom. A sve to je rezultat korišćenja drogerijskih proizvoda na svoju ruku.

„Nije da se Srpkinje ne neguju, već ne koriste adekvatnu negu. Još jedan problem jeste to što ni u jednom salonu se ne radi dijagnostika kože, već se odmah pređe na tretman koji verovatno nije odgovarajući. Tada žene prestanu da odlaze u salone jer ne vide nikakve rezultate i onda kreću da se neguju na svoju ruku kod kuće“, kaže nam Sanja.

Foto:Promo

Iako već 15 godina radi ovaj posao u Nemačkoj, a u Srbiji tek nekoliko meseci, Sanja je primetila velike razlike.

„Navikla sam se na način života u Nemačkoj. Tamo kada ste vredni, oni to veoma cene i ostaju vam verni klijenti. U Beogradu to nije tako. I to je najveća razlika. Ovde se ne ceni trud. Ceni se marketing i to koliko vas je popularna influenserka izreklamirala. I zato je ovde duži put ka uspehu“, rekla nam je Sanja koja obožava svoj posao, kao i kontakt sa ljudima koji je svakodnevno pune pozitivnom energijom.

„Samo temeljno očišćenoj koži tretmani nege mogu pomoći i zato je važno pre svakod zahvata temeljno čistiti kožu. Moj cilj je da takvo razmišljanje utemeljim kod Beograđanki“, rekla nam je na kraju.

***

BONUS VIDEO: TOP 10 lepotica bez šminke

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram