Novi La Perla donji veš – „oklop“ koji diže samopouzdanje

La Perla
Foto: La Perla via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Italijanski brend luksuznog donjeg veša La Perla postoji od 1954. i oduvek je bio simbol prefinjenog seksepila. Nova praznična kolekcija predstavlja vrhunac italijanskog dizajna.

Jedan La Perla brushalter može da dostigne vrtoglavu cenu od 500 evra, ukoliko je pravljen ručno, uvek od najkvalitetnijih materijala. Izbor je poznatih žena širom sveta, a jedna od njih je i Kendal Džener.

Ona je navodno pre tri godine odustala od ugovora sa brendom Victoria’s Secret da bi mogla da postane zaštitno lice La Perle, a čitav skandal se tada završio rečima jednog novinara „ne vozi Kiu kad imaš Ferari“.

La Perla
Foto: La Perla via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Nova praznična kolekcija sadrži komade iz najprodavanijih linija, uključujući Fall in Love, Maison, Floral Groove, Layla.

Pročitajte još:

“Strastveni smo kada se radi o osećaju koji žene imaju kada obuku donji veš ili svoje spavaćice i pidžame. Želimo da se La Perla žene osećaju podržano, bilo emotivno, bilo fizički, odnosno da svoj donji veš smatraju oklopom koji oblače svakoga dana, kada se pripremaju za sve nove izazove”, izjavila je Samira Hasan, direktor marketinga slavnog brenda.

Nova kampanja proslavlja ženstvenost, samopouzdanje i transformativnu moć predivnog donjeg veša, viđenog kroz ženske oči, prenosi Luxlife.

La Perla
Foto: La Perla via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Pored toga, La Perla brend predstavio je online pomoćnika za pronalaženje savršenog poklona, koji dosta olakšava prazničnu kupovinu – samo treba da odgovorite na nekoliko pitanja, a njihov pomagač će vam predstaviti listu specijalnih, personalizovanih poklona.

La Perla
Foto: La Perla via Bestimage / Bestimage / Profimedia

*

La Perla
Foto: La Perla via Bestimage / Bestimage / Profimedia

*

La Perla
Foto: La Perla via Bestimage / Bestimage / Profimedia

 

*

Bonus video:

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram