Naručila sam bodi sa Instagrama – a dobila odeću za mrave

Foto: Instagram

Onlajn kupovina uvek donosi sa sobom dozu rizika - posebno ako naručujete odeću opskurnih, jeftinih brendova. U to sam se uverila na ličnom primeru. Nisam odolela naizgled super ponudi i naručila sam prozirni bodi baš zanimljivog printa, a dobila sam odeću koja kao da je pravljena za mrave, ili lutku, ili osobu koja ide u niže razrede osnovne škole.

Mnogi će pomisliti „pa šta si očekivala za ponudu dva bodija za 2.000 dinara“, a i imaju pravo. Međutim, kada neki prodavac odeće oglasi da postoje tri različite veličine nekog komada, očekujete da zaista postoje tri različite veličine.

Tako sam, videvši ovu ponudu na Instagramu, odlučila da sa drugaricom naručim ove bodije – jer su nam bili lepi. Imaju neobičan anđeoski print a la Dolce & Gabbana, a već smo zamišljale kako ih oblačimo u subotu veče za izlazak u grad, ako se ikad ponovo otvore kafane.

Kada su bodiji konačno stigli, malo je reći da sam bila šokirana.

Foto: Privatna arhiva

Pre svega, iako su bočni izrezi na slici delovali visoko, dok se deo koji se kopča činio predugačak, nisam bila pripremljena na to kako će bodiji izgledati uživo. Dakle, bili su baš prekratki, uz to kao da su dizajnirani za nekog čiji torzo ima skoro pa metar. Ali to nije najveći problem.

Pročitajte još:

Uprkos tome što smo naručili bodije u veličinama M i L, stigla su nam dva komada koja su potpuno identična. Realna veličina im je bila XS – dakle najmanja moguća. Nikakva razlika među njima ne postoji. Uspela sam da ih nekako obučem, sa velikom mukom jer jako stežu, a konačni rezultat je urnebesan.

Ovako zapravo izgledaju na osobi koja nosi S/M veličinu. Odmah se primećuje da je majica koja se nosi ispod bodija duža od samog bodija – dok deo koji se kopča labavo visi i izgleda užasno.

Odlučili smo da pišemo Instagram stranici koja ovu odeću prodaje i ukažemo im da su nam prodali dva bodija univerzalne veličine.

Foto: Privatna arhiva

*

Foto: Privatna arhiva

Do pisanja ovog teksta nismo dobile odgovor o tome možemo li da vratimo proizvod, ali lekcija je naučena. Ukoliko je nešto baš jeftino, a prodaje se preko Instagrama, verovatno ima neka caka – osim ako nije second hand.

Ne bacajte novac na jeftine krpice, bez obzira na to koliko vam se lepim učine u trenutku. Verovatno možete da ga iskoristite na bolji način.

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram