
Gucci je spojio lepo i korisno.
Poslednjih nekoliko godina , luksuzni brendovi su umešali svoje prste u pravljenje sportske opreme koja, ako ćemo da budemo iskreni, nije toliko praktična. Niko ne izlazi na teren u Balenciaga kopačkama i niko ne koristi Chanel dasku za surfovanje, koliko god ove stvari bile popularne u modnom svetu.
Međutim, Gucci je donekle malo izmenio ovaj trend, jer su napravili sportsku saradnju koja je upotrebljiva u stvarnosti, a i urađena je sa stilom. Odeljenje za nakit ovog luksuznog brenda se udrušilo sa Oura-om, brendom koji proizvodi prstenje, a omogućava vam da budete usklađeni sa svojim telom kao nikada ranije.
Prstenje ima zlatni utisnut Gucci logo i trenutno dolazi u crnoj boji. Osim luksuznog dizajna, ovo je u osnovi isto što i običan Oura prsten koji košta 299 dolara.

Brojne sportske lige, pre svega NBA, su koristili prstenje u toku kovid pandemije jer im je ono omogućavalo da prate temperaturu igrača i samim tim upozore na potencijalnu bolest.
Ovaj novi prsten može da prati san, aktivnost, spremnost, otkucaje srca, brzinu disanja i temperaturu. Dizajniran je da se nosi 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji, kako bi pružio tačne podatke o radu vašeg tela u bilo kom trenutku.
Kupovinom prstena postajete Oura-in član i imate doživotni pristup celom asortimanu biometrijskih podataka. Oura se takođe udružila sa Gucci-jem kako bi napravili ekskluzivnu aplikaciju na kojoj se nalazi bibiloteka vođenih audio sesija sa meditacijama, zvucima spavanja i vežbama disanja.
Prsten je dostupan po ceni od 950 dolara.
Bonus video: Vatrene haljine sa Met gale
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: