Velika letnja sniženja su na izmaku, a redovi ispred prodavnica su ogromni.
U jednom poznatom šoping centru u Beogradu, provela sam sate u kopovini. Šetala sam se iz radnje u radnju, da bih na kraju kupila samo torbu i pantalone.
Uredno sam platila stvari, izašla iz prodavnice i krenula kući. Na putu do stana svratila sam do marketa da kupim hranu za večeru, a na izlazu sam počela da pištim. Kako nigde nikog nije bilo, samo sam izašla i pomislila da je ponovo došlo do kvara na vratima.
A onda sam stigla kući, izvadila stvari iz kese i ukapirala da aparat koji pišti na vratima marketa u slučaju da neko nešto ukrade, savršeno radi. Ali, onaj na vratima prodavnice u šoping centru ne radi.
Kupila sam torbu i pantalone sa zujalicama. Probala sam da ih skinem sa stvari, međutim nisam uspela. Jedan nula za zujalice.
Sutradan sam odlučila da se vratim do prodavnice u kojoj sam kupila stvari kako bi prodavačica skinula zujalice. A, kako to obično biva u ovakvim situacijama, račun je ispario negde iz mog stana.
Nema veze, pomislila sam, svakako će me prepoznati jer sam juče kupila stvari kod njih i neće biti problema.
Na putu do prodavnice u kojoj će mi skinuti zujalice, svratila sam do parfimerije, sa sve stvarima u kesi. I čim sam napravila prvi korak, ponovo ista scena – pištanje. Iste sekunde mi je prišao čuvar sa rečima od kojih sam momentalno pocrvenela:
„Šta si sad ukrala, pa ovo pišti“, rekao mi je.
Pokušala sam da mu objasnim šta se desilo, na šta je on rekao:
„Ma to je nemoguće, ti si to ukrala“.
Samo sam se okrenula i izašla iz parfimerije, mada svi kupci su me pratili pogledom. Okej, sada je već dva nula za zujalice.
Konačno sam stigla do prodavnice u kojoj sam kupila stvari zbog kojih crvenim.
Naravno da sam počela da pištim pri ulasku u prodavnicu, a momci iz obezbeđenja su mi prišli da vide o čemu se radi. Objasnila sam im u čemu je problem, a jedan od njih uhvatio me je za ruku i odveo do kase. Kao da ja sama ne znam put do kase, ali ono zbog čega sam došla je konačno rešeno.
Prodavačica koja mi je prodala stvari juče, radila je i danas na kasi, izvinila se, skinula mi zujalice, a ja sam izašla iz radnje i ovog puta nisam pištala.
Dva jedan za zujalice, ali ipak ja odnosim pobedu.
A kako ja verovatno nisam jedina kojoj se ova neprijatna situacija dogodila, pozvala smo Udruženje za zaštitu potrošača i pitala ih šta se radi u ovakvim situacijama.
„Kada vam već prodaju stvar sa zujalicom, vi to primetitete kasnije, a račun nemate kod sebe, vratite se u tu prodavnicu i u slučaju da neće da vam skinu zujalicu, pozovite menadžera prodavnice. I bez računa, zaposleni će u sistemu pronaći kada su te stvari bile kupljenje i onda bi trebalo bez problema da vam je skinu. U slučaju da neće, obratite se nama”, kaže Goran Papović iz Udruženja zaštite potrošača za Zadovoljna.rs.
***
BONUS VIDEO: Eva Longorija nosi ozloglašenu ogrlicu u Kanu
Pratite nas i na društvenim mrežama: