Znate onu varijantu - moj parfemdžija daje na 100 rata? Jeste li sigurni da kupujete baš ono što na kraju ipak dosta platite? Kako razlikovati fejk parfem ako je kopija odlično urađena?
Desi se nekada da u rukama držimo vrlo očiglednu i loše urađenu kopiju na kojoj umesto ‘Gucci’ piše ‘Guchi’. Ali kako prepoznati kopiju parfema kada se susretnemo sa jako dobro urađenim „lažnjakom“?
Da li si ga kupila na internetu?
Prvo i veliko pitanje koje treba da postaviš sebi jeste upravo ovo. Prema mišljenju stručnjaka, ukoliko je parfem kupljen preko neta postoji 80-85% šanse da je fejk.
Onlajn parfimerije su u 95% slučajeva potpuna prevara, a onih 5% čine upravo one koje imaju i realnu, fizičku prodavnicu.
Proveri kod na kutiji
Ukucajte kod sa kutije, ali i sa bočice na sajtovima za proveru parfema. Ovi sajtovi se vrlo lako nalaze na internetu, i u većini slučajeva ovi sajtovi prepoznaju da li se radi o pravom ili fejk parfemu. A, ako dobijete parfem bez kutije to je samo po sebi dovoljan razlog za alarm.
Ogrebotine na mehanizmu oko spreja
Kada kupite parfem diskutabilnog porekla, odnosno preko neta ili u neovlašćenim parfimerijama, obavezno pregledajte i potražite ima li ogrebotine oko spreja. Oštećenja uglavnom ukazuju na to da je originalna bočica otvarana kleštima i u nju je sipana jeftina verzija mirisa.
Miris
Vrlo je važno da obratite pažnju na sam miris, te i ako postoji primesa originalnog parfema – lako je razaznati o čemu se radi. Ukoliko niste sigurni, idite u proverenu parfimeriju i nađite tester tog parfema.
Dobro uporedite, te ako osetite da postoji razlika ili se oseti malo jače alkohol ili neka druga aroma – prevareni ste.
Testeri
Stručnjaci tvrde da su testeri koji se prodaju onlajn i preko društvenih mreža u 99,9% slučajeva – fejk. Iako želite da uštedite i kupite sebi tester, bolje nemojte. Kupite radije parfem nekog fast-fashion brenda, ili esencijalno ulje. Izbegavajte da na svoju kožu stavljate neproverene tečnosti i mirise.
***
Bonus video: Luvr – najveći muzej na svetu
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: