Brendirani modni komadi koje ćeš najlakše prodati kad ti dosade

Foto: Louis Vuitton via BestImage / Bestimage / Profimedia, A. Astes / Alamy / Alamy / Profimedia, Frdric VIELCANET / Alamy / Alamy / Profimedia

Generacija Z vlada tržištem polovne garderobe.

Dana 24. avgusta, sajt za preprodaju luksuznih proizvoda The RealReal objavio je svoj izveštaj za 2022. o trendovima i ponašanju potrošača na tržištu polovne garderobe.

Čak 5,3 miliona korisnika se pridružilo tom sajtu 2022. godine, a broj kupljenih artikala porastao je za 44 odsto.

I šta tačno ljudi kupuju? Osim preciziranja najtraženijih brendova, RealReal nas izveštava o tome da postoje tri posebno popularna modna dodatka. Cipele brendova Gucci i Chanel i Louis Vuitton torbe su njihovi najprodavaniji artikli.

Chanel
Chanel, Foto: Bertrand-Hillion Marie-Paola/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Naravno, već znamo koju moć imaju poznate ličnosti kada su u pitanju modni trendovi i definitivno smo uočili ove komade na nekima od najuticajnijih.

Gucci cipele, posebno mokasine, izgleda da su popularan izbor među slavnim ličnostima. Modna ikona Hejli Bajber je često primećena kako nosi par mokasina, a iz svog ormana često bira i Gucci patike.

Foto: DUNKIND / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Chanel na sličan promoviše svoje proizvode, a pevačica Blackpinka je ambasadorka brenda i često je možemo videti u Chanelovim cipelama i odećom na raznim događajima.

Torbe sa Louis Vuitton potpisom su klasičan komad koji bi mnoge devojke volele da imaju u ormanu, a čak i najmodernije poznate ličnosti ih nose.

Omiljena među generacijom Z, Ema Čemberlejn je nedavno primećena kako nosi malu torbu ovog francuskog brenda, a RealReal je takođe izvestio da je jedna od IT-torbi ove godine Onthego Louis Vuitton-a, koju ste možda primetili na setu HBO-ove serije Gossip Girl.

Još jedan favorit generacije Z, TikTok, zauzima prvo mesto kao sila u modnoj industriji, i čini se da su korisnici aplikacije takođe upoznati sa ovim željenim komadima.

U poslednjih mesec dana, „Gucci cipele“ su prikupile preko 144 miliona pregleda na ovoj društvenoj mreži.

Slično tome, „Chanel cipele“ su imale preko 7 miliona pregleda, a „Louis Vuitton bag“ ima preko 204 miliona pregleda, pri čemu su mnogi video snimci postavljeni uz tag „unboxing“.

@abbyberner Part 1 @louisvuitton HAUL😜🥵 #louisvuitton #haul #unboxing ♬ original sound - Abby Berner

Prema izveštaju sajta, pripadnici generacije Z su glavni potrošači polovnih stvari u 2022. a zauzimaju i prvo mesto kada se radi o preprodaji ovih luksuznih komada.

Teen Vogue navodi da ove godine mladi kupuju i prodaju više ženske odeće nego prethodnih, kupuju više privezaka i nakita, a prodaju najviše ženskih cipela.

Čini se da je tržište preprodaje popularan izbor među mladim ljudima jer ove generacije gravitiraju ka etičkoj kupovini i zaštiti životne sredine, a ko može da odoli šik dodatku u tom procesu? To im dođe kao nagrada, kako sami kažu.

***

Bonus video: Predstavljeni novi modeli modne kuće Gotije na Nedelji mode u Parizu

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Instagram