Ako volite Polène, oduševiće vas ovaj brend torbi koje izgledaju luksuzno, a ne koštaju bogatstvo

Kajli
Foto: KYLIE JENNER / Planet / Profimedia

Žene vole Polène torbe zbog jednostavnosti, odsustva viška detalja i šik oblika. Od naglog skoka cena njihovih proizvoda, potisnuo ih je jedan kineski brend koji ima sličnu estetiku, a jeftiniji je.

Cene modnih dodataka luksuznih brendova više su nego ikada i teško je naići na high-end torbu za koju nećete morati izdvojiti nekoliko hiljada evra. Kao što je modnim insajderima dobro poznato, visoka cena nije po automatizmu odraz kvaliteta izrade, dizajna i sastava, pa poslednjih godina sve više pažnje dobijaju modeli brendova srednjeg cenovnog ranga, kao što su Polene i DeMellier.

U ovu kategoriju svakako možemo svrstati i Songmont, jedan od vodećih kineskih brendova torbi.

Iako je osnovan još 2013. godine, Songmont se tek nedavno našao u fokusu trendsetera širom sveta, zabeleživši veliki rast u prodaji i pretragama. Brend je najpoznatiji po torbama ženstvenog, elegantnog oblika inspirisanim modernom istočnjačkom estetikom, čija se cena kreće između 250 i 400 evra (nešto slično kao Polene pre poslednjeg skoka u cenama).

Ideja osnivačice brenda, Song Fu, bila je da osmisli praktičnu dnevnu torbu koja odgovara njenom lajfstajlu.

„Kao bivšoj UI/UX dizajnerki, korisničko iskustvo je ključno za mene. Posmatramo male detalje i potrebe iz svakodnevnog života ljudi i stavljamo ih u detalje proizvoda, kao što je – kako dizajnirati torbu tako da korisnici mogu najlakše izvaditi svoj telefon? Kako napraviti torbu koja će odgovarati svim prilikama i svim godišnjim dobima? Stalno komuniciramo s našim klijentima i stvarno ozbiljno shvatamo njihove povratne informacije kako bi se mogli pridružiti procesu usavršavanja našeg dizajna. Mislim da je to ono po čemu se ističemo,” rekla je Song za Jing Daily.

Nakon bestselera kao što su Tofu i Wonton torbe, krajem 2022. Songmont je predstavio „it“ model čija popularnost i dalje samo raste. U pitanju je torba naziva Luna, minimalističkog dizajna i oblika polumeseca, koja je trenutno dostupna u petnaestak različitih varijanti – od klasične smeđe, crne i bele preko pastelnih nijansi do „teddy“ i antilop tekstura, piše Fashion.hr.

Zanimljivo je i da ručka može da se podešava, pa se torbica može nositi na čak tri različita načina. Njena cena je 322 evra.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram