Najbolji trening za ravan i čvrst stomak

Podeli:
Trening
Foto: Science Photo Library / Sciencephoto / Profimedia

Ravan i čvrst stomak nije samo estetski privlačan, nego je i pokazatelj dobrog zdravlja jer je stomak centar tela pa je, između ostalog, zajedno s leđnim mišićima zaslužan za pravilno držanje. A put do sjajnih trbušnjaka sada je i lakši jer je naučno dokazano koj tip treninga je najefikasniji.

U studiji objavljenoj u časopisu „Journal of Sports Medicine and Physical Fitness“ ispitanici su nedeljno radili četiri različite vežbe. Jedna grupa ispitanika izvodila je četiri statične kardio vežbe i vežbe snage, dok je druga grupa izvodila dve statične vežbe i dva intervalna treninga visokog intenziteta (HIIT).

Naučnici su došli do zaključka da je HIIT najbolji za postižanje ravnog i čvrstog stomak. Grupa ispitanika koja je izvodila intervalni trening visokog intenziteta ne samo da je izgubila više telesne težine, nego i više centimetara u struku te znatno više masnog tkiva s područja stomaka u poređenju s grupom koja je izvodila statične vežbe u teretani. Uz to, ispitanici koji su izvodiliuz intervalni trening visokog intenziteta osetili su poboljšanje vaskiularnog i respiratornog sistema, piše Zadovoljna.hr.

Naučnici zaključuju da je najveći plus intervalnog treninga visokog intenziteta u tome što se izvode kratke i intenzivne vežbe, pri čemu telo radi do krajnjih granica te se tako pospešuje razgradnja „najtvrdoglavijeg“ masnog tkiva – onog sa stomaka.

HIIT treninzi su sjajna opcija i zato što je utvrđeno je da, nakon ovog treninga, kalorije nastavljaju da se tope i 24 sata posle vežbanja, što je najduže delovanje vežbanja za koje se zna.

***

Bonus video: Joga lica za početnike

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram