Foto: KTSDESIGN / Sciencephoto / Profimedia Foto: KTSDESIGN / Sciencephoto / Profimedia Foto: KTSDESIGN / Sciencephoto / Profimedia Foto: KTSDESIGN / Sciencephoto / Profimedia Foto: KTSDESIGN / Sciencephoto / Profimedia Foto: KTSDESIGN / Sciencephoto / Profimedia Wellbeing 0 Grickanje badema doslovno može da spasi život N1 16. jan. 2021. 13:07 Postavi Zadovoljnu za omiljeni Google izvor Više Svakodnevno konzumiranje badema drastično smanjuje pojavu promena u strukturi tkiva nastalih usled oboljenja koja vode do karcinoma debelog creva, pa se zato kaže da doslovno može da spasi život. U jednom od istraživanja, naučnici iz „American Heart Association“ otkrili su da je često konzumiranje orašastih plodova povezano sa manjim rizikom od razvoja hipertenzije, kardiovaskularnih bolesti, pa čak i karcinoma, prenosi N1. Međutim to nisu jedine promene koje je nauka potvrdila. Postoje još četiri promene koje je potvrdila nauka, a koje naše telo doživljava ako svakodnevno konzumiramo bademe, piše Bright Side. Smanjenje holesterola i poboljšanje stanja kod dijabetesa U drugom istraživanju, dokazano je da će pacijenti oboleli od dijabetesa tipa 2 doživeti poboljšanje svog fizičkog stanja ako svakodnevno konzumiraju bademe. Oni, ne samo da pomažu da se arterije pročiste snižavanjem lošeg holesterola, već doprinose i snižavanju nivoa šećera u krvi zahvaljujući mineralima koji se u njima nalaze. Brži i bolji oporavak od porođaja U Indiji postoji dugogodišnja tradicija konzumiranja badema kao prirodnog leka za regulisanje protoka supstanci kroz probavni sistem i povećanje energije. Bademi se često preporučuju ženama nakon porođaja kako bi se brže oporavile i sprečile pojavu strija. Od badema beba može biti pametnija Dokazano je da bademi mogu povećati moždanu aktivnost. Prema studiji koju je sproveo „Barcelona Institute for Global Health“, ako u trudnoći konzumirate 74 grama badema svake sedmice možete doprinetii da vam beba bude pametnija. U istraživanju koje su sproveli španski naučnici učestvovalo je 2.208 trudnica. Nakon porođaja jeca su praćena i testirana kada su imala godinu dana, pet i osam godina. Deca čije su majke jele bademe tokom trudnoće postigla su bolje rezultate na testovima inteligencije. Lečenje i smanjenje akni Prema istraživanju objavljenom na Nacionalnog institutu za zdravlje, pacijenti koji su imali težak oblik akni imali su za devet odsto manje vitamina E u svom krvotoku. Konzumiranje badema za poboljšanje izgleda kože predstavlja tradicionalni lek na Bliskom istoku, za koji se ispostavilo da je i naučno dokazan. Bademi su prepuni vitamin E, kao i antioksidanasa koji vam mogu pomoći da izlečite akne i pomladite kožu. Ipak ne trebate preterivati, već je dovoljno uzeti tri do četiri badema dnevno jer sadrže i visok nivo omega-6 masnih kiselina. Šta je bolje, sirovi ili pečeni badem Nema razlike. I sirovi i pečeni bademi sadrže iste hranjive supstance i pružaju iste zdravstvene koristi za naš organizam. Jedina razlika je u tome što je pečeni badem ukusniji. BONUS VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=LhUr5hz8Yt8 *** Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook TikTok Pinterest Instagram Kako da kroz hranu uneseš sve vitamine neophodne za imunitet U čemu je tajna godži bobica bademi Komentari Pridružite se diskusiji ili pročitajte šta naše čitateljke misle Ostavite prvi komentar Ostavite komentar Čitajte komentare (0)
Poznati 0 Betsi Džonson ima 83 godine, i dalje radi špagu i još uvek je najzabavnija žena američke mode
Astro 0 Dnevni horoskop za 17. avgust: Ovnovi, priuštite sebi dobru zabavu ili susret sa zanimljivom osobom
Pop kultura 0 Serija "The Shards" je modni vremeplov u osamdesete u kom su glavne zvezde najlepša plavuša i brineta u Holivudu
Astro 0 Ova 3 horoskopska znaka ulaze u jednu od najlepših nedelja leta: Venera i Jupiter im donose sreću od 17. do 23. avgusta
Poznati 0 Madona puni 68: Fotografije koje su nekada izazivale skandale danas su estetika koju svi kopiraju
Lepota 0 Azelaična kiselina je jedan od najpotcenjenijih sastojaka u nezi kože: Ovo su najbolji proizvodi dostupni u Srbiji
Moda 0 Kristen Stjuart već 20 godina odbija jedno modno pravilo - a iza toga se krije mnogo bolja priča nego što deluje
Lepota 0 OPI je otkrio super trik za mikro frenč uz pomoć sunđera za šminkanje koji možete da primenite kod kuće
Lepota 0 Zašto koža Dankinja tako dobro stari? Tajna je u ovih 7 navika koje prevazilaze svaku beauty rutinu
Lepota 0 Ovu improvizovanu "magičnu" kremu modeli su tražili pre svakog snimanja, a onda je postala globalna beauty ikona
Wellbeing 0 Stimulacija od 25 minuta koju koriste Gvinet Paltrou i Serena Vilijams da bi mozak održale mladim
Wellbeing 1 Kako želite da vam izgleda život za 5 godina? Vežba sa Univerziteta Stanford traje samo 20 minuta, a ono što otkrijete moglo bi da vas iznenadi
Poznati 0 Kako izgleda leto kada si supermodel? Otkrivamo luksuzne destinacije na kojima ove sezone letuju najtraženije manekenke
Living 0 Pomračenje Sunca vratilo nas je u leto 1999: Kako je izgledao eclipse moment pre društvenih mreža
Pop kultura 0 Zamislite da vanbračni seks možete da imate samo jednom godišnje! Ovaj film je baš o tome