Orašasti plodovi; Foto: Zero Creatives / Cultura RF / Profimedia Orašasti plodovi; Foto: Zero Creatives / Cultura RF / Profimedia Orašasti plodovi; Foto: Zero Creatives / Cultura RF / Profimedia Orašasti plodovi; Foto: Zero Creatives / Cultura RF / Profimedia Orašasti plodovi; Foto: Zero Creatives / Cultura RF / Profimedia Orašasti plodovi; Foto: Zero Creatives / Cultura RF / Profimedia Wellbeing 0 Grickalice koje pomažu mršavljenje N1 06. maj. 2021. 14:45 Postavi Zadovoljnu za omiljeni Google izvor Više Redovno konzumiranje orašastih plodova može da pomogne u skidanju kilograma i održavanju nove kilaže. Nova studija objavljena u časopisu Nutrients otkrila je da je dodavanje mešavine različitih orašastih plodova – koji uključuju brazilski i indijski orah, pinjole, pistaće, orahe i makadamije – u programu upravljanja težinom rezultiralo značajnim gubitkom kilograma i poboljšanjem sitosti. Grupa od 95 muškaraca i žena koji su imali ili prekomernu telesnu težinu ili su bili gojazni, starosti od 30 do 68 godina, podeljeni su u dve grupe. Jednoj je naloženo da konzumira oko 43 grama mešanih orašastih plodova, dok je drugoj rečeno da grickaju perece. Važno je napomenuti da su oba međuobroka sadržala jednaku količinu kalorija. Svaki je učesnik sledio hipokaloričnu dijetu za mršavljenje, što znači da su smanjili unos za oko 500 kalorija u danu i usredsredili se na to da jedu više hrane visoke kalorijske gustoće oko tri meseca. Studija je završila 12-sedmičnim programom održavanja nove težine. Ispostavilo se da su obe grupe pokazale značajan gubitak kilograma u prvih 12 sedmica, međutim, pokazalo se da su oni koji su nastavili da jedu orašaste plodove u delu studije o održavanju težine povećali nivo sitosti. Istraživači veruju da je to veliki razlog zašto je grupa koja je jela orašaste plodove takođe pokazala bolje upravljanje težinom u poređenju sa grupom koja je jela perece. Orašasti plodovi su vrlo kalorični, pa 5,5 grama može imati od 240 do 300 kalorija. Oni vam takođe mogu pomoći da se duže osećate sitim i kao rezultat toga, da spreče da preterate s “praznom kaloričnom hranom”, koja vas neće zasititi u danu. Bademi su još jedna popularna vrsta orašastih plodova koji mogu pomoći u jačanju sitosti, a delom i u podsticanju mršavljenja, kao i u uspešnom održavanju težine. Nedavno istraživanje otkrilo je da se oko 20 odsto kalorija dobijenih iz masti u bademima ne apsorbuje u probavnom traktu, što znači da broj kalorija naveden na poleđini kutije badema ne znači nužno da će vaše telo toliko apsorbirati. Istraživači iste studije takođe su otkrili da se učesnici nisu ugojili, uprkos tome što su unosili više masti i kalorija iz badema. Kad se orašasti plodovi uvedu kao međuobrok na dijeti s ograničenim kalorijama, mogu biti efikasan način mršavljenja, a mogu vam pomoći i da uspešno održavate svoju težinu, piše Eat this. *** Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook TikTok Pinterest Instagram Zdrave grickalice koje se preporučuju ženama u PMS-u Da li su semenke bundeve najzdravija grickalica na svetu grickalice mršavljenje orašasti plodovi Komentari Pridružite se diskusiji ili pročitajte šta naše čitateljke misle Ostavite prvi komentar Ostavite komentar Čitajte komentare (0)
Poznati 0 Betsi Džonson ima 83 godine, i dalje radi špagu i još uvek je najzabavnija žena američke mode
Astro 0 Dnevni horoskop za 17. avgust: Ovnovi, priuštite sebi dobru zabavu ili susret sa zanimljivom osobom
Pop kultura 0 Serija "The Shards" je modni vremeplov u osamdesete u kom su glavne zvezde najlepša plavuša i brineta u Holivudu
Astro 0 Ova 3 horoskopska znaka ulaze u jednu od najlepših nedelja leta: Venera i Jupiter im donose sreću od 17. do 23. avgusta
Poznati 0 Madona puni 68: Fotografije koje su nekada izazivale skandale danas su estetika koju svi kopiraju
Lepota 0 Azelaična kiselina je jedan od najpotcenjenijih sastojaka u nezi kože: Ovo su najbolji proizvodi dostupni u Srbiji
Moda 0 Kristen Stjuart već 20 godina odbija jedno modno pravilo - a iza toga se krije mnogo bolja priča nego što deluje
Lepota 0 OPI je otkrio super trik za mikro frenč uz pomoć sunđera za šminkanje koji možete da primenite kod kuće
Lepota 0 Zašto koža Dankinja tako dobro stari? Tajna je u ovih 7 navika koje prevazilaze svaku beauty rutinu
Lepota 0 Ovu improvizovanu "magičnu" kremu modeli su tražili pre svakog snimanja, a onda je postala globalna beauty ikona
Wellbeing 0 Stimulacija od 25 minuta koju koriste Gvinet Paltrou i Serena Vilijams da bi mozak održale mladim
Wellbeing 1 Kako želite da vam izgleda život za 5 godina? Vežba sa Univerziteta Stanford traje samo 20 minuta, a ono što otkrijete moglo bi da vas iznenadi
Poznati 0 Kako izgleda leto kada si supermodel? Otkrivamo luksuzne destinacije na kojima ove sezone letuju najtraženije manekenke
Living 0 Pomračenje Sunca vratilo nas je u leto 1999: Kako je izgledao eclipse moment pre društvenih mreža
Pop kultura 0 Zamislite da vanbračni seks možete da imate samo jednom godišnje! Ovaj film je baš o tome