Foto: Diana Miller / ImageSource / Profimedia Foto: Diana Miller / ImageSource / Profimedia Foto: Diana Miller / ImageSource / Profimedia Foto: Diana Miller / ImageSource / Profimedia Foto: Diana Miller / ImageSource / Profimedia Foto: Diana Miller / ImageSource / Profimedia Wellbeing 0 Dnevna doza orašastih plodova uz koju se kilogrami tope N1 17. jul. 2021. 14:30 Postavi Zadovoljnu za omiljeni Google izvor Više Nedavno sprovedeno istraživanje pokazalo je da različite vrste orašastih plodova mogu u velikoj meri da pomognu u procesu gubitka kilograma. Studija objavljena u časopisu „Nutrients“ otkrila je da dodavanje različitih orašastih plodova, poput brazilskog ili indijskog oraha, pistaća, oraha, badema i lešnika, mogu značajno da pomognu kod gubitka kilograma jer nas duže vreme drže sitim, prenosi Eat This, Not That. U studiji je učestvovalo 95 gojaznih osoba i osoba sa prekomernom težinom koji su imali između 30 i 68 godina. Bili su podeljeni u dve grupe, pri čemu su ispitanici u jednoj grupi jeli oko 40 grama različitih orašastih plodova, a ispitanici u drugoj grupi jeli su grickalice poput krekera i pereca, prenosi N1. Potrebno je naglastiti da su namirnice u obe grupe sadržale jednaku količinu kalorija. Pokazalo se da su obe grupe nakon 12 nedelja prateći određene planove isharne izgubili kilograme, ali oni koji su jeli orašaste plodove imali su znatno viši nivo sitosti. Istraživači veruju da je to u najvećoj meri zato što je grupa koja je jela orašaste plodove takođe pokazala bolje upravljanje težinom u poređenju sa grupom koja je jela perece. Takođe je postojala znatno niža stopa odustajanja u grupi koja je jela orašaste plodove nego ugrup koja je jela perece. Orašasti plodovi su niskokalorični Orašasti plodovi su niskokalorična hrana. Oko 40 grama orašastih plodova sadrži između 240 i 300 kalorija. Osobe koje jedu orašaste plodove duže vrem osećaju sitost zbog čega konzumiraju manje “praznih kalorija”, odnosno namirnica koje imaju više kalorija, ali nam ne daju nikakve hranjive supstance. Bademi su još jedna vrsta orašastih plodova, koja je veoma popularna i dugo održava sitost. Nedavna studija pokazala je da se oko 20 odsto kalorija iz masti u bademima ne apsorbuje u probavnom traktu, što znači da broj kalorija navedenih na poleđini kutije badema ne mora nužno da znači da će vaše telo toliko apsorbovati *** Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook TikTok Pinterest Instagram BONUS VIDEO: POSNA DIJETA Katarina otkriva koje promene je doživela od kad je veganka Sumorno otkriće o autofagiji - drugom metodom se brže mršavi Deset najhranjivijih namirnica na svetu Milica iz Čačka: Mislila sam da ću umreti od debljine dijeta gojaznost mršavljenje orašasti plodovi višak kilograma Komentari Pridružite se diskusiji ili pročitajte šta naše čitateljke misle Ostavite prvi komentar Ostavite komentar Čitajte komentare (0)
Poznati 0 Betsi Džonson ima 83 godine, i dalje radi špagu i još uvek je najzabavnija žena američke mode
Astro 0 Dnevni horoskop za 17. avgust: Ovnovi, priuštite sebi dobru zabavu ili susret sa zanimljivom osobom
Pop kultura 0 Serija "The Shards" je modni vremeplov u osamdesete u kom su glavne zvezde najlepša plavuša i brineta u Holivudu
Astro 0 Ova 3 horoskopska znaka ulaze u jednu od najlepših nedelja leta: Venera i Jupiter im donose sreću od 17. do 23. avgusta
Poznati 0 Madona puni 68: Fotografije koje su nekada izazivale skandale danas su estetika koju svi kopiraju
Lepota 0 Azelaična kiselina je jedan od najpotcenjenijih sastojaka u nezi kože: Ovo su najbolji proizvodi dostupni u Srbiji
Moda 0 Kristen Stjuart već 20 godina odbija jedno modno pravilo - a iza toga se krije mnogo bolja priča nego što deluje
Lepota 0 OPI je otkrio super trik za mikro frenč uz pomoć sunđera za šminkanje koji možete da primenite kod kuće
Lepota 0 Zašto koža Dankinja tako dobro stari? Tajna je u ovih 7 navika koje prevazilaze svaku beauty rutinu
Lepota 0 Ovu improvizovanu "magičnu" kremu modeli su tražili pre svakog snimanja, a onda je postala globalna beauty ikona
Wellbeing 0 Stimulacija od 25 minuta koju koriste Gvinet Paltrou i Serena Vilijams da bi mozak održale mladim
Wellbeing 1 Kako želite da vam izgleda život za 5 godina? Vežba sa Univerziteta Stanford traje samo 20 minuta, a ono što otkrijete moglo bi da vas iznenadi
Poznati 0 Kako izgleda leto kada si supermodel? Otkrivamo luksuzne destinacije na kojima ove sezone letuju najtraženije manekenke
Living 0 Pomračenje Sunca vratilo nas je u leto 1999: Kako je izgledao eclipse moment pre društvenih mreža
Pop kultura 0 Zamislite da vanbračni seks možete da imate samo jednom godišnje! Ovaj film je baš o tome