Rutina koja će vam spasiti psihu ako vas posao ubija

Podeli:
Šetnja sa psom,
Šetnja sa psom, Foto: MJ Pictures / BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Mnoge uspešne dame dele mišljenje da su rutine nakon posla jedan od najvažnijih delova dana, posebno ukoliko vas posao psihički iscrpljuje i čini vas bezvoljnim.

Tačnije, period koji sledi nakon što zatvorimo laptop ili napustimo radno mesto mogu ulepšati kraj dana, pripremiti nas za sutrašnji u boljem raspoloženju i pomoći nam u razmišljanju, ulaganju u sebe i zasluženom odmoru, piše Bonjour.ba.

Pri tome ne mislimo na ogromne liste sa zadacima i obavezama, već stručnjaci veruju da je sve je u održavanju jednostavnosti i pronalaženju ravnoteže.

Upravo zbog toga izdvojili smo nekoliko ideja za rutinu nakon posla koje će vam pomoći da izađete iz #office moda i istinski se opustiti.

Kad nakon posla imate dovoljno energije da budete produktivni

Savršeno je vreme da konačno dođete do onog zadatka na vašoj listi obaveza koji ste predugo izbegavali.

Bilo da se radi o pregledu finansija ili dekorisanju, danas je dan za produktivnost.

Takođe, možete se aktivirati na polju treninga. Prijavite se za zumbu, pilates, jogu ili neki drugi trening koji ste oduvek hteli pohađati.

Zapišite i izgovorite pet komplimenata usmerenih sebi i proslavite uz šolju tople čokolade.

Svesno izaberite oflajn veče.

Nakon napornog dana, opuštanje je apsolutno ključno, zato večeras uzmite knjigu koja vas već dugo gleda sa police ili uzmite omiljenu olovku i počnite da pišete u dnevnik.

Bilo da više volite dokumentovati tok svesti, vežbati zahvalnost ili postaviti cilj, to je savršen kraj napornog dana i pomoći će vam da isključite um i telo bez emitovanja ekrana.

Kad nakon posla nemate snage za bilo šta novo

Iako su nade u produktivnost danas stavljene u drugi plan sedite i napravite listu obaveza za sutra, tako da kada se odmorite, imaćete spreman plan koji će vam u mnogo čemu olakšati sutrašnji dan.


*

 

View this post on Instagram

 

A post shared by WFH Well-Being Mentor (@wfhwithjess)

Jedan od manje zahtevnih načina da se zaista odmorite je opuštajuća kupka.

To je savršena aktivnost za dane kada osećate da ste izmoreni, ali ste i dalje zainteresovani za #feelgood trenutke.

Izvucite svoju listu za čitanje i usmerite svog unutrašnjeg ljubitelja knjige na čitanje čak i samo šest minuta čitanja pre spavanja, jer to može pomoći smanjiti stres. To čitanje čini savršenom aktivnošću pre spavanja.

Kad nakon posla želite druženje sa dragim osobama

Odlazak u šetnju sa prijateljicom jedan je od omiljenih načina za win-win situaciju u kojoj se družite, smejete, ali i lagano vežbate.

Pozovite prijateljicu da zajedno krenete na neki kurs.

Ulaganje vremena u hobi može pomoći da podstaknemo radost, smanjimo stres i naučimo nove veštine.

***

Bonus video: Madona

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram