Ko je južnokorejska lepotica koja je preko noći postala zvezda

Poznati 07. okt 202121:47 > 23:00
Podeli:
HoYeon Jung
HoYeon Jung Foto: BACKGRID / Backgrid UK / Profimedia

Otkako se pojavila na Netflixu sredinom septembra ove godine, serija "Squid Game" privlači pažnju gledalaca i puni medijske stranice širom sveta.

Scenarističko i rediteljsko delo Hvang Dong-Hjuka je zastrašujuća priča o grupi osoba s velikim finansijskim problemima koji se priključuju nemilosrdnoj igri preživljavanja. Da bi osvojili glavnu nagradu prepuštaju se tradicionalnim korejskim dečjim igrama, ali sa smrtnom opasnošću.

Pažnju mnogih privukao je lik Kang Sae-byeok (igračice 067), mlade izbeglice iz Severne Koreje koja je odlučila da se uključi u igru kako bi mogla da plati pronalazak i spašavanje ostalih članova svoje porodice preko granice. Ova uloga dodeljena je mladoj manekenki Ho Jeon Jung iz Seula, a piše Zadovoljna.hr

HoYeon Jung
HoYeon Jung Foto: Jamie McCarthy / Getty images / Profimedia

Ho Jeon Jung rođena je 23. juna 1994. godine u glavnom gradu Južne Koreje, a još u detinjstvu je znala da će se baviti modom. Započela je manekensku karijeru još kao 16-godišnjakinja na Nedelji mode u Seulu, a završila je modni smer na ženskom univerzitetu Dongduk.

Zablistala je u četvrtoj sezoni popularnog televizijskog shopa „Koreja traži top modela“ (Korea’s Next To Model). Iako je sezonu završila na drugom mestu, medijska pažnja osigurala joj je mnoge poslove, uključujući i snimanje editorijala za poznate časopise poput Vogue Girl Korea, Nylon Korea i Elle Wedding.

Na međunarodnoj sceni debitovala je 2016. godine kao model za modnu kuću Louis Vuitton. Nosila je revije i za Marca Jacobsa, Max Maru, Fendi, Albertu Ferretti, Jeremyja Scotta, Lanvin, Dolce & Gabbanu, Bottegu Veneta, Acne Studios, Roberta Cavallija, Schiaparelli, Etro i druge poznate dizajnere i modne kuće.

Krasila je naslovice japanskog i korejskog Vogua te Harper’s Bazaar Korea, a pojavila se i u promotivnim spotovima za modne kuće Chanel, Louis Vuitton i Hermes, brend Gap te Sephorinu kampanju „Let’s Beuty Together“.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HoYeon Jung(Chung) (@hoooooyeony)

U januaru prošle godine objavljeno je kako Ho Jeon Jung postaje glumica te da je potpisala ugovor s agencijom Saram Entertainment. Njenu odluku o novom smeru u karijeri podržao je i njen dugogodišnji partner – južnokorejski glumac Li Dong-hvi.

Prvi glumački posao koji je dobila? Squid Game.

U svega par dana nakon emitovanja serije na Netflixu Ho Jeon Jung je postala najpopularnija korejska glumica na Instagramu s više od 16 miliona pratilaca. Istovremeno, Louis Vuitton ju je odabrao za svoju globalnu ambasadorku.

Kada je mediji pitaju hoće li se posvetiti glumi ili modi, spremno odgovara: Nadam se da neću morati da biram, priznala je Ho Jeon Jung za američki magazin TeenVogue. Vrlo sam fleksibilna osoba i nadam se da ću moći da radim i jedno i drugo.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram