Životna priča Gale Videnović: Kao najveća zvezda je otišla u Holivud, a onda doživela sudbinu luđu od filma

Foto: Antonio Ahel/ATAImages

Bila je seks simbol 80-ih, na vrhuncu slave otišla u Holivud, onda izabrala majčinstvo umesto svetske karijere, a danas sa 55 godina izgleda kao vila.

Gala Videnović spada u srpske glumice koje su na vrhuncu slave nestale s radara. Ona je obeležila domaću kinematografiju brojnim ostvarenjima, među kojima su „Jagode u grlu“, „Bal na vodi“, a mnogi je pamte baš kao Natašu u „Žikinoj dinastiji“.

Gala Videnović Foto: Printscreen

Rođena 27. juna 1969. godine u Beogradu, Gala je ime dobila po velikoj ljubavi Salvadora Dalija. Na malim ekranima se prvi put pojavila sa 12 godina.

Gala Videnović Foto:printscreen

Nakon toga su usledile uloge u brojnim televizijskim i filmskim projektima. Zbog svoje lepote i šarma Gala je smatrana seks simbolom 80-ih godina. Početkom 90-ih se odselila u Ameriku.

Danas je udata za reditelja Vladimira Aleksića s kojim ima sinove Demijana i Pavla.

Foto: Antonio Ahel/ATAImages

Kako je u jednom intervjuu kazala, nije joj bilo teško da se odluči na taj potez jer je Los Anđeles posećivala još kao devojčica. Otišla je u nameri da ostvari uspešnu internacionalnu karijeru. Međutim, vest da će postati majka promenila je njene prioritete, pa je odlučila da posao stavi u drugi plan.

Foto: Facebook/Gala Aleksić

„Živim u Malibuu, delu Los Anđelesa gde žive mnogi. Imam svoju iznajmljenu kuću u jednom od kanjona. Na vrhu brda je živeo Šon Pen. Preko puta je živeo Ed Haris. Ali dešava se sledeće. Ostajem u drugom stanju, a niko to ne zna. I to u trenutku kada me očekuje mnogo posla, ali ja verujem da ništa nije slučajno. Moj menadžer ima sistem da te uvuče u društvo. Ideš kod Stinga na roštilj na plaži. Pa onda na kućnu žurku kod benda Dipeš mod. U Malibuu svaki dan viđaš gomilu filmskih zvezda koje su ti komšije. Odlazim na audicije, stomak mi se ne vidi. Shvatam da neću još dugo moći to da krijem. A sve se dešava u tih ključnih šest meseci kad treba da mi se ostvari karijera. I ja rešim da nestanem. Ne javljam se na telefon. Rađam dečaka Demijana u Malibuu“, rekla je u intervjuu za Nedeljnik.

Ali njen menadžer Majkl Mekingli kazao joj je da treba da nastavi.

„I ja sam do Demijanovog trećeg meseca išla na kastinge. A onda sam odlučila da ne želim da ostavljam dete Filipinki dok ja idem na audicije. Kao klinka nisam imala život i ekipu, nego sam jurila na snimanja. I odlučila sam da budem mama. Možda sam odluku donela i na osnovu gledanja Holivuda iz neposredne blizine. Viđala sam te zvezde koje idu u rehab centre i skidaju se sa alkohola, tableta, narkotika….“

Gala je prethodnih decenija imala dve vrlo ozbiljne situacije, opasne po život.

„Prvi put sam se susrela sa smrću u cesni nad planinom Big Bear u Kaliforniji. Imala sam prijatelja koji je skupljao sate da bi postao pilot. Vukao je stalno ekipu sa sobom da ne leti sam. I nas troje se spakujemo tog dana i sa malog aerodroma u Santa Moniki krenemo avionom do Vegasa. Stigli smo tamo, procunjali pored svih onih replika ovoga i onoga. Vraćamo se nazad u cesni, okrećem se i gledam dole na grad, pale se svetla, Vegas svetluca. I iznenada, upadamo u jezivo nevreme. Pilot je izgubio kontakt sa zemljom. Padali smo i dizali se. Ćutala sam sve vreme. Užasno je bilo napeto. Pilot i kopilot napred, a ja se pozadi tresem, odskakuje avion, kolena mi udaraju u bradu. U jednom momentu pomislim: ‚Ovo je kraj‘. Čekala sam smrt i da samo udarimo i razbijemo se o stene. Zatvorila sam oči i kroz glavu mi je prošlo: ‚Žao mi je što će mi dete ostati bez mame‘. Ali pilot je uspeo da povrati kontrolu nad cesnom i mi smo sleteli na aerodrom u Santa Moniki. Ćutali smo i svako je otišao do svog automobila. I više nikada nismo spominjali tu epizodu. Taj pilot je i kasnije dolazio u Beograd, ali nikada nismo pričali o tom letu nad stenama Big Beara.“

Pre više od 15 godina Gala je doživela saobraćajku kada je na nju na pešačkom prelazu naleteo auto i naneo joj teške povrede.

„Udarila su me kola u Bulevaru. Sve pamtim kao sloumoušn. Čitav taj let sa sve koferom od haube koja me je odbacila pa do pada. Vrište prodavci i viču: ‚Ne mrdaj vrat, lezi mirno!‘ Voze me u bolnicu, a ja kažem doktoru kako moram po sina na Zlatibor.“

Na te teške stvari u životu promenila je pogled zbog – hinduizma.

„Proživela sam mnoge nesreće. Moji čuvari rade svoj posao. Hvala im. Pre nekoliko godina, živeći na Baliju, upoznala sam se sa hindu religijom koja propoveda harmoniju živih i onih koji to više nisu. Kada razmišljate na taj način, drukčije vidite stvari. Hinduizam sam pomenula kao filozofiju, kao način razmišljanja, a ne kao religiju. U tom smislu nisam religiozna osoba“, dodala je.

Gala je inače pre par godina bila na projekciji digitalizovanog „Bala na vodi“ i tom prilikom je za Danas otkrila i koliko joj joga znači.

„Jogom se bavim 15 godina. Nakon tog perioda možete veoma jasno da shvatite benefite te discipline u psihofizičkom smislu, koliko vam balansira svakodnevni život. Od tada sam rešila da se školujem i da pomažem i sebi i drugima.“

***

Pratite nas i na društvenim mrežama: