Zaradila je 18 miliona dolara za 7 dana, a svaki posao koji dobije obavlja tačno tri sekunde

Foto:Shutterstock

Ova mlada žena postala je svetska senzacija zbog specifičnog načina prodaje preko interneta.

Kineskinja Dženg Ksiang Ksiang strimuje uživo i osvojila je svet e-trgovine zaradom od neverovatnih 100 miliona juana (18,7 miliona dolara) za samo nedelju dana. Njen jedinstveni pristup u prezentaciji proizvoda traje samo tri sekunde i za to vreme ona uspe da navede cenu i ide dalje.

Dženg je robu prezentovala na Douyin-u, kineskoj platformi za deljenje video snimaka (kineski TikTok) koja se najviše preuzima i koja ima oko 400 miliona gledalaca dnevno. Uvek nosi sličnu crnu haljinu, okružena je gomilom narandžastih Hermes kutija iz kojih često i vadi i pokazuje jeftine stvari čija cena je oko 1,9 dolara.

Da bi ostvarila tako veliku prodaju, Dženg je prodala skoro 10 miliona artikala u jednoj nedelji, pokazujući moć jednostavnosti u onlajn kupovini. Njen uspeh odražava rastuću sklonost potrošača prema brzini i efikasnosti, preoblikujući industriju striminga uživo. Sa preko milion novih pratilaca stečenih za nekoliko dana, njen uspon pokazuje potencijal inovativnih metoda za redefinisanje e-trgovine. Dženg je u poslu sa strimingom uživo od 2017. Međutim, njena popularnost je naglo porasla 2023.

Glavno oruđe kojim ova devojka pravi novac su njene ruke.

„Tako me bole. Svaki dan dodirnem toliko kutija, čak imam i žuljeve na rukama“, požalila se.

Iako izgleda da Dženg sve radi sama, ona zapravo ima čitav tim ljudi iza sebe, a u jednoj objavi je pokazala prostor gde rade. Tu je prostorija s kompjuterima u kojoj njene kolege rade pozadinske poslove, soba za odmor, u kojoj se nalaze grickalice, sofe i masažna fotelja, kao i ogroman prostor za skladištenje uzoraka koje dobijaju.

Uprkos tome što ima hiljade artikala u svom skladištu, Ksiang Ksiang zapravo pamti cenu svega što prodaje.

„Na primer, ova rerna je 59 juana (11,10 dolara), ove šolje su devet juana (1,9 S$) za dve, a ove su 19 juana (3,60 S$) za osam komada“, kaže samouvereno.

Dženg je postala svetski viral, ali joj je ovaj način prezentacije stvari u međuvremenu zabranjen na Douyin-u, pa ako sada uđete na njen Instagram, videćete da i dalje prodaje robu, ali uz klasične opise i prezentaciju. Douyin je zabranio njenu taktiku i počeo je da kažnjava kreatore sadržaja koji joj pribegavaju i to jer na ovaj način prodavci otkrivaju minimalne ili nikakve informacije o proizvodu dok ih se prodaju putem live-strima.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram