Isterali Tod's.
Sa godišnjim zakupom koji je četiri puta veći od početne aukcijske cene, Chanel je pobedio na tenderu za najam prostora u Galeriji Vitorio Emanuele II u Milanu. Taj prostor je do sada zauzimao brend Tod’s. Chanel će platiti 2 miliona i 350 hiljada evra godišnje za koncesiju od 188 metara kvadratnih, piše italijanska Repubblica.
U trci za prostor na tri sprata, duplim izlogom i pogledom na Galeriju Vitorio Emanuele II bilo je ukupno šest luksuznih brendova – Loro Piana, Samsonite, Damiani, Swarovski, John Richmond. Početna cena bila je 545.000 evra, ali je Chanel svojom konačnom ponudom više nego učetvorostručio vrednost.
U okviru nove podele, umesto prodavnice Gucci na istom prostoru će se naći Bottega Veneta.
***
Bonus video: Predstavljeni novi modeli modne kuće Gotije na Nedelji mode u Parizu
Pratite nas i na društvenim mrežama: