Tamara Kalinić i Karolin Daur došle su na reviju brenda Valentino u Parizu u haljinama koje ostavljaju bez daha.
Srpska blogerka i influenserka Tamara Kalinić i nemački model Karolin Daur pojavile su se na reviji brenda Valentino.
U svetu mode, Valentino je uvek sinonim za eleganciju, raskoš i beskrajnu inspiraciju. Njihova revija za sezonu jesen/zima 2024/2025 nije bila izuzetak. Ovoga puta, kreativni direktor brenda, Pier Paolo Piccioli, predstavio je kolekciju koja je očarala modne entuzijaste.
A među mnogobrojnim poznatim ličnostima koje su prisustvovale, posebno su se istakle influenserke i modne ikone Tamara Kalinić i Karolin Daur.
Tamara Kalinić važi za jednu od influenserki koja najbolje sklapa moderno i klasično, a njen Instagram odiše originalnom i sofisticiranom estetikom. Ona se na reviji pojavila u snežno beloj haljina koju malo ko ima hrabrosti da ponese. Duboki V izrez i prorezi na boku su istakli njenu figuru, a nežni tonovi i cvetni motivi su stvorli potpuno drugačiji obrt. Ovaj model haljine stavlja akcenat na žensku figuru, dok istovremeno zrači nežnošću i gracioznošću. A za potpuni efekat, Tamara je odabrala opuštene talase i od aksesoara ponela samo malu bež torbu i nekoliko efektnih, ali suptilnih komada nakita.
Karolin Daur je odabrala na prvi pogled isti model, ali u suštini potpuno drugačiji. Snežno beli model je imao proreze na boku, ali nekoliko na dekolteu. Glavnu raziliku su činili barokni motivi, ali i rukavi koje je Karolinina haljina imala. Ipak, ni ova kreacija brenda Valentino nije ništa manje atraktivna ni romantična. Uspešno je istakla je njene duge noge i vitku figuru, a zadržala dozu nežnosti – što je Karolin naglasila iz pomoć diskretnog nakita i elegantne spuštene punđe.
Ove haljine su dokazale da moda može biti mnogo više od običnog komada odeće, i da je idealan model upravo onaj koji predstavlja odraz ličnosti, stila i kreativnosti. Tamara Kalinić i Karolin Daur su nam predstavile novu dimenziju elegancije i estetike, ističući ženski seksepil. A nama ostaje da se nadamo da će i brendovi „brze mode“ prepoznati ovaj fenomen i uvesti slične kreacije u naredne kolekcije.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: