Oni su zvanično najtraženiji brend na svetu, a zaludeli su žene sa ova tri komada

Foto: COURTESY OF MIU MIU/MEGA / The Mega Agency / Profimedia; Miu Miu via Bestimage / Bestimage / Profimedia;

Već dve godine su prvi.

Drugu godinu zaredom Miu Miu zauzeo je prvo mesto kao natraženiji brend na tradicionalnoj Lyst listi. U  2023. Miu Miu je na pomenutom modnom pretraživaču imao 39 odsto više pretraga nego prošle godine. Proslavljajući svoj 30. rođendan ove godine, Miu Miu je nedavno nadmašio sestrinsku marku Prada kada je u pitanju popularnost brenda.

Baletanke Miu Miu, koje su pomogle brendu da se popne na Lyst rang listi 2022.  i ove godine su apsolutni hit.

Miu Miu
Foto: Valerio Mezzanotti / Shutterstock Editorial / Profimedia

Najpopularniji model obuće koji je napravljen od satena i ima crnu traku sa imenom brenda – koštaju 950 dolara.

Popularan je i kardigan s logom, predstavljen prvi put u kolekciji za jesen/zimu 2023, što je dovelo do 12 odsto porasta u pretraživanju tog modnog komada.

Miu Miu
Foto: COURTESY OF MIU MIU/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Tu su i svilene gaćice sa zlatnim vezom od perli, koje je na pisti prošetala glumica Ema Korin, a koje koštaju 5.800 dolara.

Miu Miu
Foto: Rick Gold / Capital pictures / Profimedia

I to nije jedini trend donjeg veša koji je Miu Miu započeo ove godine. Ako na TikToku ukucate „Miu Miu undie“ pojaviće vam se gomila videa u kojima žene širom sveta pokazuju kako stilizuju svoje bokserice s vidljivim logom.

Miu Miu
Foto: Tiziano Da Silva – Pierre Perusseau / Bestimage / Profimedia

Mijuča Prada je početkom 1992. godine pokrenula brend Miu Miu koji je dobio naziv po njenom nadimku. Svet mode ovaj brend često naziva mlađom sestrom Prade, a Miuča dodaje – šarmantnijom i zločestijom.

Za nju su to dva karakterno potpuno drugačija brenda.

„Miu Miu je igralište. To je bio manji brend i zato sam imala više slobode. Prada je ozbiljniji deo mene“, rekla je Mijuča.

Na pitanje kako uspeva da kreira odeću koja pronalazi put do svakog nivoa kulture, imala je vrlo jasan odgovor.

„Zato što me zanima moda. Ne stil. Ne ono što se prodaje. Ne proizvod. Ne ono što se sviđa poznatim osobama. Nego moda, sa svim svojim hirovima, kontradikcijama i mogućnostima. U onom trenutku kada jedan brend nešto napravi, svi drugi naprave isto. Naći ćete iste stvari s drugim logom. Ista cipela, ista torba. To stvara novac, a ne trendove. Mi u Pradi, a još više u Miu Miu, verujemo u modu. Moda je moj posao. Stvaranje trendova je zanimljiv deo mode, u suprotnom samo praviš odeću. Ali ako veruješ u modu i na kraju kreiraš trend, to znači da ono što radiš ljudima ima smisla. To znači da si se povezao s ljudima“, zaključuje Prada.

***

Bonus video:

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram