Ikona kulture devedesetih Ruška Jakić je zvezda nove modne zimske kampanje koju prati haštag #DobroJutroLutko.
Ruška Jakić je zvezda kampanje brenda MATES iza kog stoje dizajneri Marko Ilijev i Saša Stević. Njihovi komadi su modnim sladokuscima već prepoznatljivi po jugonostalgičnom pristupu odevanja. Pitali smo ih zašto baš Ruška u novoj kampanji.
„Veliki utisak na nas ostavio je femme fatale talas devedesetih, a Ruška je i dan danas neko autentičan, divna žena koja i dalje veoma pridaje značaja negi i lepoti, neko ko i dalje modu posmatra kao igru i veliki izvor inspiracije. Poželeli smo da o tom vremenu više čujemo od žene koja je velika predstavnica mode, pa i uopšte devedesetih, budući da nas je njena kultna emisija ‘Ljubav i moda’ kao začarane držala pred malim ekranima još kad smo bili deca“, rekli su za naš portal.
A šta o svom modnom angažmanu kaže glavna protagonistkinja?
„U Jugoslaviji su postojala imena kojima su se ljudi divili. Ja sam imala tu sreću da krenem da radim Bazar sa Aleksandrom Joksimovićem, da se družim sa Mirjanom Marić i ljudima poput njih. Meni je drago da postoje mladi dizajneri koji se trude da nešto novo naprave i koji su učili od tih velikih imena. Volim da kažem da se u životu treba igrati, igrati se u ljubavi, a naročito se igrati u modi“, priča Ruška Jakić u razgovoru sa dizajnerima.
*
Fotografije za novu kampanju snimila je Jasna Prolić.
View this post on Instagram
***
Bonus video: Dva načina da svoje obrve dovedete do savršenstva
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: