Brend koji IT devojke zovu novi stari Céline

Podeli:
Foto: KCS Presse / MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Verovatno nijedna smena dizajnera u istoriji mode nije izazvala veće traume i turbulencije od odlaska Phoebe Philo iz kuće Céline. I dok su žene širom sveta očajnički pokušavale da nađu adekvatnu zamenu koja će tako dobro razumeti njihove potrebe, dirigentsku palicu nad brendom Bottega Veneta preuzeo je britanski dizajner koji se školovao u Firenci - Daniel Lee.

Od 2018. godine kada je Lee, nekadašnja desna ruka Phoebe Philo u Céline, počeo da kreira za Bottega Veneta, dobili smo nagoveštaj slične estetike u kojoj se sve podređuje ideji da žena mora dobro da se oseća u stvarima koje nosi. Da bi to izgledalo kao milion dolara, neophodni su vrhunski materijali i dizajnersko umeće kojem nisu dorasli mnogi.

Daniel Lee; Foto: Andreas SOLARO / AFP / Profimedia

Tokom pandemije ovaj brend je uveo virtualnu zabavu putem platforme The Bottega Residency koja je spajala kreativce iz celog sveta. Svake nedelje oni su prikazivali svoje radove i trudili se da dele optimizam, inspiraciju i utehu.

A kako je sve počelo?

Bottega Veneta komade su u prošlosti nosile bake današnjih sirotih malih bogatašica. Brend je nastao 1966.  i oduvek je budio asocijaciju na luksuz.

Pročitajte još:

Ono što je Daniel Lee dobio kao zadatak, kada je došao na mesto glavnog kreativca, je da brend približi mlađoj publici, što je i logično s obzirom da je Gucci 2001. kupio Bottegu za 156 miliona dolara. Uticaj Phoebe Philo na njegov rad  i cela kampanja koja ga je promovisala kao njenog „naslednika“ su se pokazali kao pun pogodak. Kada se kao pandan instagram strani @oldceline pojavila i @newbottega zapratile su je mahom iste žene.

Lee je i ove sezone, na Nedelji mode u Milanu, koja je završena uoči pandemije, demonstrirao kako izgleda kolekcija za ljude koji žive u trenutku i uživaju u životu, a to je izgleda tema koja je ovih dana obuzela gomilu dizajnera – usporavanje. Post Lagerfeld Fendi ovog proleća želi da se osećate kao na savršenom godišnjem odmoru (ili bar da vas obuče za sledeći), a Prada ima ideju da ljudi treba više da vole sebe. Za Bottega Veneta to znači mekše siluete od onih na koje smo navikli u prethodnim kolekcijama koje je pravio Daniela Lee.

View this post on Instagram

By Gianni Pucci

A post shared by Bottega Veneta (@bottegaveneta) on

Novi komadi za jesen 2020. su oda ženi – zlatne haljine, meke kožne pantalone u nijansi putera i košulje koje idu uz njih, opuštena ležerna odela, fenomenalni mantili, haljine od trikotaže, ravne čizme i XXXL torbe.

View this post on Instagram

By Gianni Pucci

A post shared by Bottega Veneta (@bottegaveneta) on

S obzirom da reč Bottega ne ide bez odličnih akcesoara i kvalitetne kože, neke torbe su se prodale čim su stigle u prodavnice i nemoguće ih je naći, za njih postoje liste čekanja.

View this post on Instagram

By Tyrone Lebon

A post shared by Bottega Veneta (@bottegaveneta) on

Jesenja kolekcija je zacementirala činjenicu da Bottega Veneta više nije za vremešne gospođe, a Lee je nekako uspeo da popuni prazninu nastalu odlaskom Phoebe Philo s modne scene. Ako volite komade bez loga, kvalitet i funkcionalnost u savršenoj formi i prirodnoj paleti- Bottega Veneta i Daniel Lee su dobitna kombinacija.

***

 

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

TikTok

Pinterest

Instagram