Ovo doba godine je pravi trenutak da se vidi koji su beauty proizvodi zaista izdržali test vremena, koje su brendove potrošači kupovali više nego ikada i koji su trendovi dominirali beauty scenom tokom poslednjih 12 meseci.
Grejs Lindzi, urednica na portalu Who What Wear, zahvaljujući svom poslu ima prostup najrazličitijim podacima iz beauty industrije. I prethodnih nekoliko nedelja ona je razgovarala sa nekim od najvećih beauty maloprodajnih lanaca o najpopularnijim beauty proizvodima 2025. godine. Duboko su analizirali brojke u okviru nege kože, šminke, nege kose i parfema i, kako kaže, pojedini podaci su je zaista šokirali.
„Čini se da smo više nego ikada posvećeni beauty rutini. Ne samo da trošimo više novca na svoje omiljene proizvode već smo, uz rast društvenih mreža i veštačke inteligencije, svi daleko više informisani o tome šta zaista treba da koristimo. Potražnja potrošača raste, a u maloprodaji naporno rade kako bi držali korak.“
Ali šta zapravo kupujemo? Odgovor na to pitanje je detaljan vodič kroz najpopularnije proizvode godine koji je Lindzi napravila.
Najpopularniji beauty proizvodi 2025. godine
Inovativni serumi za lice
Ako postoji jedan proizvod za negu kože koji je obeležio 2025. godinu, to je serum za lice. Ali to nisu bilo kakvi serumi već oni izuzetno efikasni, inovativni, koji zaista prave razliku na koži. Podaci kažu da je prodaja seruma porasla za 26% u odnosu na prethodnu godinu, a Magic Serum brenda Charlotte Tilbury jedan je od najpopularnijih proizvoda ovog maloprodajnog lanca.

Cult Beauty ubraja Liquid Peptides Advanced MP Serum brenda Medik8 među svojih 20 najprodavanijih proizvoda u 2025. godini, dok Lookfantastic navodi da su Medik8 C-Tetra Vitamin C Serum i SkinCeuticals C E Ferulic Vitamin C Serum bili među najprodavanijim proizvodima za negu kože ove godine. Nije tajna da ovi proizvodi za negu kože nisu jeftini, ali inovacije koje stoje iza njih su zaista impresivne.

„U Lookfantastic izveštaju o trendovima za novu sezonu, objavljenom u avgustu, brend navodi da potražnja za profesionalnim, dermatološki i naučno potkrepljenim preparatima za negu kože nastavlja da raste, pri čemu su pretrage vezane za dermatologiju porasle za 8,8% u odnosu na prošlu godinu. Očigledno kupci ne štede kada su u pitanju ovi brendovi potkrepljeni naukom.“
Rumenila
U ovoj godini svi smo počeli da više koristimo rumenilo.

„Radim u beauty industriji već neko vreme i sumnjam da sam ikada pisala toliko o trendovima rumenila kao tokom poslednjih 12 meseci. Rumenilo je drugi najbrže rastući tip proizvoda u Lookfantastic kategoriji šminke, sa povećanjem prihoda od 21% u odnosu na prethodnu godinu. Ovaj maloprodajni lanac ističe da je primetio značajan porast razvoja novih proizvoda u svim formatima rumenila, uključujući tečna, kremasta i praškasta, što je pokrenulo ovaj trend u 2025. godini. Imajući to u vidu, teško da iznenađuje što je najprodavaniji proizvod godine na Cult Beauty platformi Patrick Ta’s Major Headlines Double-Take Cream and Powder Blush Duo, dok je Merit’s Flush Balm zauzeo drugo mesto.“

Luksuzni parfemi
Luksuzni parfemi zaista doživljavaju svoj trenutak.

„Nisam sigurna kada smo svi odjednom počeli da trošimo više novca na to da lepo mirišemo, ali čini se da svi oko mene kupuju premium dizajnerske mirise. John Lewis je naročito u 2025. godini zabeležio povećanu potražnju za premium parfemima, pri čemu je prosečna prodajna cena porasla sa 80 na 110 evra tokom poslednje dve godine, što predstavlja povećanje od 42,9%. Najpopularniji mirisi ovog maloprodajnog lanca tokom godine uključuju Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel No5 i Creed Aventus.“
Iako se ovi mirisi mogu smatrati klasičnijim premium parfemima, Harrodsova lista najprodavanijih proizvoda prepuna je luksuznih niche parfema. Brend navodi da je Nishane Oudous Lux Solis Extrait de Parfum bio njihov najuspešniji novi parfem 2025. godine, sa cenom od čak 350 evra po bočici, uz proizvode poput Maison Crivelli Oud Cadenza i Fragrance du Bois Rude Oud.

„Vraćajući se na Lookfantastic izveštaj o trendovima za novu sezonu, očekuje se da će globalno tržište parfema do 2030. godine dostići vrednost od 50 milijardi dolara. Izgleda da naša potrošnja na premium mirise neće uskoro usporiti.“
LED maske za lice
Danas je gotovo nemoguće prelistati TikTok ili Instagram a ne primetiti nekoga ko nosi LED masku. Ove visokotehnološke alatke dominirale su među uređajima za negu kože, pri čemu Lookfantastic izveštava o ogromnom rastu prihoda od LED maski od čak 96,7% u 2025. godini.

„Tim za nabavku ovog brenda rekao mi je da su uzbuđeni zbog daljeg razvoja ove kategorije, uz nastavak trendova vezanih za wellness, dugovečnost i rutinu nege i tokom 2026. godine.“

Iako je inovativna LED maska brenda Shark bila jedan od najprodavanijih uređaja za negu kože ove godine, upravo se Dr. Dennis Gross Drx Spectralite Faceware Pro LED maska nalazi na Cult Beauty listi bestselera za 2025. godinu. Maloprodajni lanci i brendovi poput Boots i Beauty Pie takođe su ove godine lansirali sopstvene, pristupačnije verzije ovog popularnog beauty alata, pa će prodaja verovatno nastaviti da raste tokom januara i kasnije.
Šminka za oči
Kada je reč o šminkanju, zabeležena je i veća potražnja za jednostavnim proizvodima za oči.

„Potrošači kupuju proizvode koje mogu brzo da nanesu i odmah krenu dalje jer, budimo realni: ko danas ima vremena da provede više od nekoliko minuta šminkajući oči. Iako je ultrakremasti, lako nanosivi Victoria Beckham Beauty Satin Kajal Liner bio naš najprodavaniji beauty proizvod na sajtu tokom čitave godine, Lookfantastic ubraja Armani Eye Tint (tečnu senku koja se lako blenda) među svoje najpopularnije makeup SKU-ove godine. Merit Solo Shadow takođe je bio jedan od naših bestselera, pri čemu se formula koja prelazi iz kreme u prah pokazala izuzetno popularnom među našim čitaocima.“

K-Beauty
Verovatno nije iznenađenje to što K-Beauty trenutno doživljava procvat. Iako ovaj trend nije ništa novo, došlo je do povećane potražnje za K-Beauty proizvodima u zapadnom svetu, a i statistika to potvrđuje.

„Verovali ili ne, tokom 2025. godine Boots je prodao jedan K-Beauty proizvod na svakih 15 sekundi, prema podacima od 1. januara do 10. oktobra, ali to nije sve. Lookfantastic izveštava o obimu pretraga za K-Beauty od preko 4,5 hiljada od početka godine, što je tri puta više pretraga nego prethodne godine, kao i o povećanju prihoda od čak 174% samo u kategoriji K-Beauty nege kože. Brendovi poput Beauty of Joseon, Laneige i Anua predvode ovaj talas. Ipak, s obzirom na to da je sve više korejskih beauty brendova dostupno na zapadu, radujem se da vidim u kom će se pravcu ova kategorija razvijati u 2026. godini.“

Serumi za kosu
„Na kraju, tu su i preparati za negu kose, konkretno serumi. Lookfantastic beleži rast prihoda od seruma za kosu od 42% u odnosu na prethodnu godinu, pri čemu se Kérastase Genesis Hair Serum pokazao kao njihov najpopularniji proizvod za kosu u 2025. godini, zajedno sa Kérastase Nutritive 8H Magic Night Serum. Harrods beleži sličan trend, a Champo Pitta Growth Serum našao se među njihovim najprodavanijim proizvodima za kosu u 2025. godini.“

U međuvremenu, hranljive maske, ulja i leave-in tretmani takođe se pokazuju kao veoma popularni. Prema brendu Gisou, jedno od njihovih ulja, Honey Infused Hair Oils, prodavano je na svakih 20 sekundi ove godine, dok Cult Beauty navodi da je K18 Biomimetic Hairscience Leave-In Molecular Repair Hair Mask bio njihov peti najprodavaniji proizvod ukupno u 2025. godini.

„Tokom poslednjih nekoliko godina svedoci smo značajnog pomaka ka takozvanoj skinifikaciji nege kose, kako od brendova, tako i potrošača. Uz toliko dostupnih resursa za učenje o zdravlju kose, pretpostavljam da će ovaj trend u budućnosti samo nastaviti da raste.“
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:









