Jedna od najuticajnijih influenserki u svetu mode.
Mija Knežević je njujorška influenserka srpsko-crnogorskog porekla i jedna je od pionirki u svetu modnog blogovanja. Svoj blog Mij-A-Porter pokrenula je još davne 2009. i među retkima je uspela da od sebe i svog jedinstvenog stila napravi brend i tako bude primećena u Velikoj jabuci.
Deo detinjstva provela je u Beogradu, a školovala se u Švajcarskoj, Londonu i Njujorku gde je završila NYU. Nju je u decembru prošle godine Elle proglasio za influenserku godine i tom prilikom je izjavila: „Za svaku devojku koja ima san, zapamtite, sve je moguće.“
Mija je završila studije vizuelnih komunikacija u Londonu i master studije medija i kulture na Univerzitetu u Njujorku. Često je nazivaju najbolje obučenom Beograđankom u Njujorku, jer je u svom odevanju uspela da uhvati slobodni, ekcentrični duh Njujorka i pomešala ga sa skandinavskim minimalizmom.
Trenutno radi kao kreativna i umetnička direktorka i stilistkinja, a bavi se i društvenim mrežama. Na Instagramu ima oko 600.000 pratilaca sa kojima deli događaje iz svog života i smele modne kombinacije po kojima je poznata.
Ono što je razlikuje od drugih žena koje se bave modom i digitalnim sadržajima je što joj je stil jednostavan, ali ga ona uvek začini nekim ekscentričnim komadima, detaljima ili upadljivim bojama.
„Kupujte komade koje volite individualno, onda ih sve nabacite kući i vidite da li to ‘radi’. Rizikujte, igrajte se, ekperimentišite. Styling should be a fun game“, rekla je Mija Knežević za naš portal.
Često se seti slike svoje majke u Levi’s 501 farmerkama, svetlo plavoj košulji, velikom sakou preko i espadrilama, te joj je taj neobavezan šik fazon neiscrpni izvor inspiracije.
Provodi dosta vremena u bibliotekama istraživajući i odlazeći na razne izložbe. To joj dozvoljava da bude svesna šta se oko nje dešava i tako pronađe inspiraciju za svoje projekte. Kako tvrdi, veoma je inspirišuće živeti u Njujorku gde je okružena mnoštvom talentovanih ljudi.
„Volim svoj posao. Iako koristim obe hemisfere mozga podjednako, najviše me ispunjava kada radim nešto kreativno. Sebe moram da guram svaki dan u inovaciji. Ja sam kao provajder ideja—ta sinteza intelekta i emocija mora da se pokaže u mom radu”, rekla je Mija u jednom intervjuu.
Sarađivala je sa Net-A-Porter, Tory Burch i Tibi, a radila je i kao brend ambasador za Barberi. Njen stil i modni ukus objavljen je u magazinima poput Vogue, W Magazine, WWD, Elle, Grazia, Harper’s Bazaar, L’Officiel, Man Repeller i mnogim drugim.
Koosnivačica je NEOHIRO – nove fitnes-tehnološke kompaniju koja će krenuti sa radom krajem ove godine. Cilj je da potpuno transformišu teretane tako što će ljudi imati priliku da rade na centralnom nervnom sistemu, a ne mišićima.
***
Bonus video: Komentarisanje autfita sa dodele Oskara
Pratite nas i na društvenim mrežama: